achtet auch das H. Gebett nit. 439 Gruben hinunder gefallen/ allwo dem guten Toͤchterl nit allein der geringſte Schaden nit geſchehen/ onder es hat auch noch dem Loͤwen/ ei⸗ ner vngeheuren Groͤſſe/ den Roſenkrantz an den Halß geworffen/ vnd Ihm mit diſen Worten zugeſprochen: Mein Loͤw friß mich nicht/ dann ich werde zu Caſtell ein Cloſterfraw werden. Woru⸗ e. 1 ber das grimmige Thier wie ein zahmes Lambl vor jhr geſtanden/ vnd vai. viat, ſie nachmahls die Zeit jhres debens/ forderiſt in dem Cloſter ein ſonde, itl⸗ re Liebhaberin iſt geweßt deß H. Roſenkrantz. 3 ĝi Wem gebt jhr die Stimm/ jhr ſchoͤne/ rothe/ weiſſe vnd vilfaͤrbi⸗ fuh 2E Magen⸗Blumen? diſe wird von den Lateinern genennt Papa- inona, Voer: ich/ ſagt ein jede auß ihnen/ gib mein Stimm vnd erwoͤhle die ſchoͤ⸗ Wbir ne Roſen, durch diſe können fugſamb verſtanden werden die Sun⸗ miesa Der als Sau-Magen/ die nur nah dem Irꝛdiſchen trachten. nnman Eas kombt einmahl ein richtiger Geſell zu vnſerm HErzn/ vnd siini fragt ihn/ mein HEr mag mug ih doh thun damit ih dag ewige Mamy Seben erfange? quid faciendos&c. gehe hin/antwortetder Heyland/ Lue 1e. vi; i verkauff all dein Haab vnd Gut/ gibs den Armen/ ond folg mir nach: h; poy i vor fuͤnffthalb hundert Jahren hat man dem ſuͤndigen Menſchen ſchon piiga h ein andere Antwort geden koͤnnen/ dann/ wofern einer dazumahl den Me e). Dominicum þátte gefragt/ wager thun múffe/ damit er ein Kind ier Te der Seeligkeit werde, fo jhm vngezweiffelt der H. Vatter geantwortet/ PEY er ſoll den H. Roſenkrantz eyfferig betten/ dann wer ſich in diſem an⸗ jR dachtig übet/ wird nit verlohren werden; dahero die ſeeligſte Mutter moy GOttes dem feeligen Alano geoffenbahret/ dag die Andacht zum hei⸗ tU: ligen Rofentrang ein fehr groffes Zeichen feye der PrædeRination, pnd. Alan. p, z? wee ewigen Außerwohlung. Es hat zwar GOtt der HEr dem Moyfes befohlen/ er ſoll die Schueh außziehen/ vnd fein huͤpſch in die Doͤrner tretten/ wann er woll zu jhm in den Dornbuſch kommen/ vns Men⸗ ſchen zu einer Underweiſung/ daß niemand zu GOtt gelange/ er trette dann zuvor in die Doͤrner/ vnd wandere den harten Weeg; Aber ſeit⸗ hero der H. Noſenkrantz iſt auffkommen/ geht man nit mehr in Hime mel auff Doͤrnen/ ſonder auff Roſen/ weil die Andacht zum Roſen⸗ krantz ein rechter Weeg in Himmel. Man hat den 12. jaͤhrigen JE⸗ ſum verlohren zu Jeruſalem/ vnd nach Drey Tagen ifer mider gefur Las, c2 den worden/ habt hr Suͤnder JEſum verlohren/ ſo habt jhr G Ott verlohren/ habt hr GOtt verlohren/ ſo habt ihr GOttes Gnad ver⸗ lohren/ habt jhr die Ottes Gnad verlohren/ ſo habt ihr den Him⸗ mel verlohren/ habt jbr den Himmel bald verlohren/ ſo habt ihr alles derlohren/ aber getroͤſt jhr gebrechliche Adans⸗Kumder/ drey agen