achtet auch das H. Gebett nit. 439Gruben hinunder gefallen/ allwo dem guten Toͤchterl nit allein dergeringſte Schaden nit geſchehen/ onder es hat auch noch dem Loͤwen/ ei⸗ner vngeheuren Groͤſſe/ den Roſenkrantz an den Halß geworffen/ vndIhm mit diſen Worten zugeſprochen: Mein Loͤw friß mich nicht/dann ich werde zu Caſtell ein Cloſterfraw werden. Woru⸗ e. 1ber das grimmige Thier wie ein zahmes Lambl vor jhr geſtanden/ vnd vai. viat,ſie nachmahls die Zeit jhres debens/ forderiſt in dem Cloſter ein ſonde, itl⸗re Liebhaberin iſt geweßt deß H. Roſenkrantz. 3€ ĝiWem gebt jhr die Stimm/ jhr ſchoͤne/ rothe/ weiſſe vnd vilfaͤrbi⸗fuh 2E Magen⸗Blumen? diſe wird von den Lateinern genennt Papa-inona, Voer: ich/ ſagt ein jede auß ihnen/ gib mein Stimm vnd erwoͤhle die ſchoͤ⸗Wbir ne Roſen, durch diſe können fugſamb verſtanden werden die Sun⸗miesa Der als Sau-Magen/ die nur nah dem Irꝛdiſchen trachten.nnman Eas kombt einmahl ein richtiger Geſell zu vnſerm HErzn/ vndsiini fragt ihn/ mein HEr mag mug ih doh thun damit ih dag ewigeMamy Seben erfange? quid faciendos&c. gehe hin/antwortetder Heyland/ Lue 1e.vi; i verkauff all dein Haab vnd Gut/ gibs den Armen/ ond folg mir nach:h; poy i vor fuͤnffthalb hundert Jahren hat man dem ſuͤndigen Menſchen ſchonpiiga h ein andere Antwort geden koͤnnen/ dann/ wofern einer dazumahl denMe e”). Dominicum þátte gefragt/ wager thun múffe/ damit er ein Kindier Te der Seeligkeit werde, fo jhm vngezweiffelt der H. Vatter geantwortet/PEY er ſoll den H. Roſenkrantz eyfferig betten/ dann wer ſich in diſem an⸗jR dachtig übet/ wird nit verlohren werden; dahero die ſeeligſte Muttermoy GOttes dem feeligen Alano geoffenbahret/ dag die Andacht zum hei⸗tU: ligen Rofentrang ein fehr groffes Zeichen feye der PrædeRination, pnd. Alan. p, z?wee ewigen Außerwohlung. Es hat zwar GOtt der HEr dem Moyfesbefohlen/ er ſoll die Schueh außziehen/ vnd fein huͤpſch in die Doͤrnertretten/ wann er woll zu jhm in den Dornbuſch kommen/ vns Men⸗ſchen zu einer Underweiſung/ daß niemand zu GOtt gelange/ er trettedann zuvor in die Doͤrner/ vnd wandere den harten Weeg; Aber ſeit⸗hero der H. Noſenkrantz iſt auffkommen/ geht man nit mehr in Himemel auff Doͤrnen/ ſonder auff Roſen/ weil die Andacht zum Roſen⸗krantz ein rechter Weeg in Himmel. Man hat den 12. jaͤhrigen JE⸗ſum verlohren zu Jeruſalem/ vnd nach Drey Tagen ifer mider gefur Las, c2den worden/ habt hr Suͤnder JEſum verlohren/ ſo habt jhr G Ottverlohren/ habt hr GOtt verlohren/ ſo habt ihr GOttes Gnad ver⸗lohren/ habt jhr die Ottes Gnad verlohren/ ſo habt ihr den Him⸗mel verlohren/ habt jbr den Himmel bald verlohren/ ſo habt ihr allesderlohren/ aber getroͤſt jhr gebrechliche Adans⸗Kumder/— dreyagen