622 Wie Jacob ſey von Laban gezogen, Cap. go 1Y ö Pn reed Y wuͤrde allemahl von gantzem Hertzen an Gott hangen/ ſon⸗ dern fte wuͤrden dieſe Goͤtzen Fleiſchlicher eigenen Lebe allezeit mit ſich nehmen/ und ſich und ihre Bllder/ als Ge⸗ ſchlechte der Menſchlichen Hoheiten/ mehr lieben als Gott/ wie dan auch geſchehen iſt. 12, Sonderlich deutet dieſer außzug Jacobs/ den Aus⸗ gang Iſraells aus Egypten ins gelobte Landt an/ da fie i auch ihre Flelſchliche Goͤtzen mit nahmen/ und hernach ihe Metu ren eigenen Göͤtzen dieneten/ als Menſchlichen Hochhett/ und ihren Gott verlleſſen/ und ſahen auff thren Mammon/ und wolten Köntge unter ihnen haben nach Gewohnhel der Heyden/ und verlieſſen ihren rechten König/ welcher ſie hatte aus Egypten gefuͤhret. 13. Zum andern deutets an/ wle Chriſtus/ in welde Flgur Facob ſtundt/ wuͤrde dieſe Rahel in unſerem Fleiſch und Blutte an ſich nehmen/ als dieſen in Adam von Gott abgewandten Goͤtzen- willen der Seelen/ welcher ſich hatte mit Bildern und Goͤtzen gefaſſet/ und dleſelben beſeſſen wie Rahel/ und wuͤrde der Seelen abgewendeten Willen mit ihren sefaffetin Gösen und Bildern aus dem Gögen-Houfe ta, ausfuͤhten/ welche Goͤtzen/ als Goͤtzen- willen und Begſer⸗ K hernach im Todte Chriſtt muͤffen alle zerbrochen wer⸗ en. 14. Wie uns dan alsbald( Gen. 35. Cap.) de Giaur dargeſtellet wird/ als Gott zu Jacob ſprach: Mache dich auff und zeug gen Bethel/ und wohne daſelbſt/ und mache lityi dafelbſt einen Altar/ dem Gott der dir erſchten da du floheſt fuͤr deinem Bruder Eſau: Da ſprach Jacob zu ſeinem Hauſe/ und zu allen die mit ihm waren/ kuht von euch die fremden Söͤtter/ ſo unter euch find/ und reiniget euch/ und endert eure Kleyder/ und laſſet uns auff ſeyn/ und gen Bes ſe thel ziehen/ daß ich daſelbſt einen Altar mache/ dem Gott der mich erhöret hat zur Zeit meines Truͤbſals/ und ſt nt mit geweſen auff dem Wege den ich gezogen bin/ ꝛe. 15. Welche Geſchichte Jacobs anders nichts anden⸗ tet/ als dieſes/ wan Ehriſtus wuͤrde mit dieſer Goͤtzen. Ra⸗ hel/ als unſerm Fleiſch und Blute aus dteſem Dienſthaufe Wiar Wian d E tehi i ausziehen/ und zu ſeinen Vatter gehen/ ſo wuͤrde er durch yip ſelnen Ausgang/ wan er wuͤrde den hohen Altar ir