Ixit inſipiēs in corde ſuo: nō eſt deuſ.ˡCorrupti ſunt ⁊ abhoīabiles facti ſuntin iniquitatibꝰ: noneſt qui faciat bonū. ᵉUeus de celo proſpexit ſuꝑ filios hominum: vt videat ſieſt intelligēs aūt requirens deum.ᵈ Oēsdeclinauerūt ſimul inutiles facti ſunt: nōeſt qui faciat bonū non eſt vſqꝫ ad vnū.None ſcient omnes qui operant̉ iniquitatem: qui deuorant plebem meam ſicutcibum panis. Deum non inuocauerūtillic trepidauerūt timore vbi non erat timor. QQuoniā deus diſſipauit oſſa eoqui hoībus placent: confuſi ſunt: quoniādeus ſpreuit eos.ʰ Quis dabit ex ſyō ſalutare iſrahel: cum auerterit dominus captiuitatem plebis ſue: exultabit iacob ⁊ letabitur iſrahel.Ad primam. Pſalmus. liij.Er vnweis ſprachin ſeinē hertzen: gotiſt nit.ᵇ Syſind zerſtore:vnd vnieſchlich wordēin denpoẜhaitē: er iſt nider dotū das gut. ᶜ Gorhat geſchawet vō himeliiber die ſunder mēſchē:das er ſehe ob iſt ain vernemender oder ſūchend̓gott.ᵈ All haben ſyſichgenaiget mitainand̓ ſindſy wordē vnuutꝫ: er iſt nitder dotū dꝫ gūt: er iſt nitvntꝫ zū ainem. Uiſſenſy dēn nit alldie do wurcken die poẜhait: die dofreſſen meī volck als dieſpeis des prots. Syhaben gott nit angerūſt: dahaben ſyerzitter̄t vor forcht va nicht was die forcht.ᵍ ān gothat verwuſtet ire paindie dogefallen den menſchen: ſiſind geſche̓t wān got hatſy verſchmachet.ʰ Uerwirt geben vō ſyondashail iſrahel: ſo der herreabkeret die gefancknusſeins volcks: iacob wirifrolockenn vnnd iſrahelwirt erfrewet.