ke MigfondedAdie froa AmONOWANNMſetlſfgehſelbigeketFmanſtGie imeneringGoantdalinSNdindimeidenyede owialot dienaddpondenACNWGN Wheitonnnd Wénpiget ijfit gTEf/dgm Nder Weiber. 4der Saamen des Weibs der Schlangen ſolleden kopff zertretten/ welche ob ſte wol ſehr ſtarckiſt/ vnd alſo mechtig/ daf kein macht vff der er⸗den ſo gros/ ſo jhr widerſtehen moͤgte/ ledoch hat Geneſ z.der ſaamen des weibs dieſelbige vnder gedrucktvnd vberwunden.4 Nun is diß oberzeltes boͤß/ ſo durch bewil. Daß boͤſe ſoligung der frawen welche fie dem Sathan ge⸗ die Frawee; gethan/ iſtgeben/ beſchehen iſt/ vermiſcht mit der wunder⸗ vrſach ge⸗barlichen Almacht Gottes in dem beſten vnnd weſen deshöchſten guth der Welt/ dan es hat Gott gefal⸗ meiſte gutslen/ nach dem der Teuffel daß aller boͤfeſte/ ſo er der menſchẽimmer koͤnte/ außgerichtet hat/ das ſeine kranckvnd ſchwachheit ſolte werden durch die Frawevberwunden/ durch welchen ſamen er iſt gebun⸗den geweſen/ vnd vberwunden/ Wiewol er nachtaͤglichen auß iſt/ vnd getrewlich daruff herumbgehet/ daß menſchliche Geſchlecht zuſchendenvnnd zuuerderben/ vnzehelich viel böſes vnderden guten menſchen erweckende/ Vnd verurſa⸗chend: aber darauß iſt geſproſſen ein ſo groſſestewres guth/ welches iß die Tugent der gedultpnd leden vor alen dingen dem menſchen not⸗ Patiemia.ſeelig. Dan iſt es ſach daß die gutte menſchenihr leben dardurch geendiget haben/ ſo iſt dieſesihnen ein gros vortheil geweſen/ von der langenpetnlicher arbeit der welt erloͤſet zu ſein/ vmb zu⸗gehen in die ewige ruhe/ vnd himmeltſche frew⸗de. Vnd vor die hoͤſen iſt es auch furtheil vnndgut/ vff zuhoͤren boͤſes zuthun/ vmb deſto went⸗ger geſtrafft zu werden. Alſo darff man nicht5 tij mehr