horiii——84waren Buß einnehmen/ jhre Seelen von dieſen hochſchaͤd⸗A— e e AA A A A A AAE AADDer weiſſe Teuffel.wurden zweiffels ohn/ ohn alle hinderung hinein gehn koͤn⸗nen/ wann ſie eben ſo arm i. jhꝛem Geiſt weren/ alß ſie gemeiulich imSeckel ſind. Dieſe alle mit einander muͤſſen die Artzney derlichen Geſchwulſten zu entledigen/ anderſt werden ſie iim⸗mer hinein gehn koͤnnen.Alſo habt jhꝛ gehoͤret/ wie ſchwaͤr der weg in Himmel/ vnd wiedie Hoͤll ſeye: wie ſchnell die Suͤnd renne/ vñ wie lang⸗leicht der weg inſam die Gottſeligkeit daher kriche:was gebuͤret euch dañ zuthunetucad Ihꝛ muͤſſet darnach ringen/ durch die enge Poꝛten hinein zu gehn?welches jhꝛ alß dann deſto komlicher werdet thun koͤnnen/wañ jhꝛ euch ſelber erleuchterẽ/ vnd dieſe ſchwaͤre vberburdeder Geltſaͤcken ablegen werdet. Thut nicht/ nach dem exem⸗peiude omb des Gedind eweren antheil an dem Hkel begreifft in ſich das Gelt/ vnd die Welt den Seckel:ls willen/ ewer ehꝛbarkeit/ ewer gwiſ⸗immel verkauffen: Deraber ſie werden beyde vergehn muͤſſen: die Speiſen gehoͤrẽ demBaud vyd der Bauh den Speiſen: dckel/ vndper Seckel fuͤr das Gelt: aber Gott wirt beydes zerſto.as Gelt if får den Sescor, 6s, ren/ ſagt der Apoſtel: Darumb ſo ſetzet ewer vertrawen/ we⸗der auff einen reichen Seckel/ noch auff einen reichen Men⸗ſchẽ/ noch auff die Reiche Welt:dañ dieſes alles wirt derma⸗len eins faͤhlen: Sonder ſetzet ewer vertrawen auff Gott/deſſen Barmhertzigkeit vnd Gůte emiglich waͤhret. Es windt bald/bald/ die zeit kommen/ in deren es heiſſen wirdt:Deus eſt pro Numine,+ Mundus pro Nomine,DerowegenLob/ Ehꝛ/PrHomo pro Nemine,Gott iſt jetz Gott in allen/Die Welt wirdt zur ſchneeballen/Der Menſchen hůlff iſt gfallen.ſo ſeye GVTt/ vnſerem einigen Helffer/cih ond Dantalle Ewigkeit⸗⸗geſagt/ jetzt vnd in