hor iii 84 waren Buß einnehmen/ jhre Seelen von dieſen hochſchaͤd⸗ A e e AA A A A A AAE AAD Der weiſſe Teuffel. wurden zweiffels ohn/ ohn alle hinderung hinein gehn koͤn⸗ nen/ wann ſie eben ſo arm i. jhꝛem Geiſt weren/ alß ſie gemeiulich im Seckel ſind. Dieſe alle mit einander muͤſſen die Artzney der lichen Geſchwulſten zu entledigen/ anderſt werden ſie iim⸗ mer hinein gehn koͤnnen. Alſo habt jhꝛ gehoͤret/ wie ſchwaͤr der weg in Himmel/ vnd wie die Hoͤll ſeye: wie ſchnell die Suͤnd renne/ wie lang⸗ leicht der weg in ſam die Gottſeligkeit daher kriche:was gebuͤret euch dañ zuthune tucad Ihꝛ muͤſſet darnach ringen/ durch die enge Poꝛten hinein zu gehn? welches jhꝛ alß dann deſto komlicher werdet thun koͤnnen/ wañ jhꝛ euch ſelber erleuchterẽ/ vnd dieſe ſchwaͤre vberburde der Geltſaͤcken ablegen werdet. Thut nicht/ nach dem exem⸗ pei ude omb des Gedi nd eweren antheil an dem H kel begreifft in ſich das Gelt/ vnd die Welt den Seckel: ls willen/ ewer ehꝛbarkeit/ ewer gwiſ⸗ immel verkauffen: Der aber ſie werden beyde vergehn muͤſſen: die Speiſen gehoͤrẽ dem Baud vyd der Bauh den Speiſen: d ckel/ vndper Seckel fuͤr das Gelt: aber Gott wirt beydes zerſto. as Gelt if får den Se scor, 6s, ren/ ſagt der Apoſtel: Darumb ſo ſetzet ewer vertrawen/ we⸗ der auff einen reichen Seckel/ noch auff einen reichen Men⸗ ſchẽ/ noch auff die Reiche Welt:dañ dieſes alles wirt derma⸗ len eins faͤhlen: Sonder ſetzet ewer vertrawen auff Gott/ deſſen Barmhertzigkeit vnd Gůte em iglich waͤhret. Es windt bald/ bald/ die zeit kommen/ in deren es heiſſen wirdt: Deus eſt pro Numine, + Mundus pro Nomine, Derowegen Lob/ Ehꝛ/Pr Homo pro Nemine, Gott iſt jetz Gott in allen/ Die Welt wirdt zur ſchneeballen/ Der Menſchen hůlff iſt gfallen. ſo ſeye GVTt/ vnſerem einigen Helffer/ cih ond Dant alle Ewigkeit⸗⸗ geſagt/ jetzt vnd in