fonty umdi Arrin frenli ie Gyni rangi Taulſch Hachbatt tharen M tfome cn hiamiti Manſch Cnty cden) aeni j. cin De yitd: Dal s Die 3al gchörgſt dinem bi Srtlein$p aude Mii irni| zung bubt rewi Sum niee Ae! jamao Wh Mar Spieren Wi heiten Weibliches Geſchlechts. 43 ret zum 3. das Ave, oder gluͤckzu/ kan auß dem Namen Eva genommen werden. 5 Nach Außlegung def Namens| wird recht erklaͤret die Ca) Beſchreibung deß Din⸗ ges an ſich ſelbſt. Iſt derowegen ein Weib nichts anders/(b) als ein vollkommener Menſch/ nach Cc) Gottes Ebenbild formis ret/ zu dem Ende/ damit(d) ſie beneben dem Manne(e) vermehre das Geſchlecht der Menſchen/(Hh zu der Ehre Gottes deß Al⸗ lerhoͤchſten. (a) Daß die Beſchreibung eines Menſchen auch dem Weibe fuͤglich zugeeygnet werde/ be⸗ zeugen vnzehlich viel Medici, vnd auſſer dieſen Johannes Harprechit ein Juriſt, in ſeinem crimi- nal tradlat vber die Inſtirui. d. publ. Iudic. vber leg. Cornel. d,Sicariisp.825.()fie wird geneñet ein Menſch/ das iſt ein vollkom̃ener Menſch/ erſtlich weil ſie beſtehet auß den zweyen Dingen/ darauß ein Menſch vrſpruͤnglich zuſammen ge⸗ fuͤget iſt/ nemlich auß Leib/ vnd Seel. Zum an⸗ dern/ iſt ſie geziehret mit allen Eygenſchafften/ ſo wol der Seelen/ als deß Leibes/ wie ein Mann. Zum Exempel: ſie iſt vernuͤnfftig/ ſie verſtehet/ re⸗ bet/ lachet/ vnd gehet vffrecht mit dem Antlitz; welches