66 Von Tugenden vnd Vollkommen die Fiſche/ im Meer/ vnd vber die Voͤgel vnter dem Himmel/ vnd vber das Vieh/ vnd vber die gantze Erden/ vnd vber alles Ge⸗ wuͤrm/ das auff Erden kreucht/ vnd GOtt ſchuff den Menſchen jhm zum Bilde/ zum Bilde Gottes ſchuff er jhn/ vnd er ſchuff ſie ein Mʒaͤnnlein vnd Fraͤwlein. Zum andern/ wird dem Weibe/ mit dem Mann/ von Gott dem Herꝛn das Regiment zugelaſſen/ daß ſie regiere vber die Thier.(c) Wann fie nad dem Bilde Gottes geſchaffen iſt/ ſo iſt fie Udam gleich; iſt ſie Adam gleich/ ſo iſt ſie auch dem Menſchen gleich; vnd folget alſo/ daß ſie auch ein Menſch ſey. Hier moͤchte einer fuͤrgeben/ es ſey einanders nach dem Bilde geſchaffen ſeyn/ vnd gar gleich ſeyn. Hierauff antworten wir/ daß derowegen recht geſaget werde/ die Menſchen ſeyen nach Gottes Bilde geſchaffen/ dann ſieja OTT gar gleidh nidt find. Bon Eva eber merde ge ſaget/ daß ſie Adam gleich ſey/ dieweil ſie jhm warhafftig aͤhnlich/ vnd ſo wol ein Menſch/ als Er iſt. Die Wort im erſten Buch Moſis am 2. Cap. lauten alſo: Bnd Gott der Here ſprach: Es iſt nicht gut/ daß der Menſch al⸗ lein ſey/ ich wil jhm ein Gehuͤlffe machen/ die aon wI diem Hihi MA wdi hhi WD IM heilin non werde feio Yad ehig D Í Cih weal aiey dii fi C Ciye