Vorred vnd das rauhe glat; alfo daf mein Seet vnd alles was in/ oder an mir iſt/ den heyligen Nahmen deß HErꝛen lobt/ vnd preyſet. Es iſt zwar wohl wahr/ was der heylige Paulus ſagt: Wir ſeynd in GEit vnd werden in jhm beweat/ er iſt nicht weit von vns/ dann er iſt in vns/ nichts deſtoweniger/ ſo geſchicht es/ daß. wir ſolcher liebreichen Gegenwart Got⸗ tes nichts achtend/ alſo vnempfindtlich daher leben/ wie das vnvern unfftige Vih: Die Prſach aber iſt nichts an⸗ derg alg theils die Vnachtſambkeit/ theils. auch daß die Gedaͤchinuß mit anderen. Fantaſeyen/ vnd Einbildungen der vn⸗ derſchidlichen Eytelkeiten angefuͤllt iſt; Damit aber die Vnachtſawbkeit auffge⸗ hebt/ vnd das Geruͤmpel der vnderſchid⸗ lichen Fantaſeyen auß der Gedaͤchtnuß außgeraumbt wurde/ haben die heylige Vaͤt er/ vnderſchidliche Weiſen vnd Fer⸗ men vorgeſchriben/ vnd auch ſelber ge⸗ braucht/ mit welcher ſich der Menſch zur Auffmerckſan bkeit anmahnete/ vnd alſo die Porten der Gedaͤchinuß wohl verwahrte. Fuͤr ſolche Waͤchter haben et⸗ f id nif | wi | Un ? wra! || al di dil K ndng) fhin Gh | a MAn