Vorredvnd das rauhe glat; alfo daf mein Seetvnd alles was in/ oder an mir iſt/ denheyligen Nahmen deß HErꝛen lobt/ vndpreyſet. Es iſt zwar wohl wahr/ wasder heylige Paulus ſagt: Wir ſeynd inGEit vnd werden in jhm beweat/ er iſtnicht weit von vns/ dann er iſt in vns/nichts deſtoweniger/ ſo geſchicht es/ daß.wir ſolcher liebreichen Gegenwart Got⸗tes nichts achtend/ alſo vnempfindtlichdaher leben/ wie das vnvern unfftigeVih: Die Prſach aber iſt nichts an⸗derg alg theils die Vnachtſambkeit/ theils.auch daß die Gedaͤchinuß mit anderen.Fantaſeyen/ vnd Einbildungen der vn⸗derſchidlichen Eytelkeiten angefuͤllt iſt;Damit aber die Vnachtſawbkeit auffge⸗hebt/ vnd das Geruͤmpel der vnderſchid⸗lichen Fantaſeyen auß der Gedaͤchtnußaußgeraumbt wurde/ haben die heyligeVaͤt er/ vnderſchidliche Weiſen vnd Fer⸗men vorgeſchriben/ vnd auch ſelber ge⸗braucht/ mit welcher ſich der Menſchzur Auffmerckſan bkeit anmahnete/ vndalſo die Porten der Gedaͤchinuß wohlverwahrte. Fuͤr ſolche Waͤchter habenet⸗f idnif| wi| Un? wra!|| aldi dilKndng)fhinGh| aMAn