Hertzen hat er ſeinen Seſſel da er entſprin get auß allen Kraͤfften. Dann aller Kraͤffte Qnellbrun guillet zum Hertzen/ gleich wie auch im Menſchen/ und im Kopff hat er ſeinen Fürf ſtlichen > Thon und Schall aufff Morgenroͤhte im Auffgang. iot fnfof fene Thor ölaher ſich umbſchaue njmwas mGO TI ifund aud was in ihm iſt. Er gehet Ene aen gels auß/ und auch auß dem Lichti gleich wie der Heilige Geiſt vem Da itter r Sohne/ nnd exfůllet den fangen corpus, Nun mercke die groſſe Geheimnis. e g teich wie in G Gott ʒwey dinge zu mercken ſeynd/ das erſte iſt der Salniter oder die goͤttliche Kraͤff⸗ e/ darauß der corpus ift: dag andere if der Mar- curiús, Thonoder hall: alſo iſt ſolches auch auff gleiche form in dem Engel. Erſtlich iſt die Krafft/ und in der Krafft iſt der Thon/ der ſteiget in dem Seife auf in das Haupt? in das Gemuͤhte/ gleich wie im Menſchen im Hirn/ und in dem Gemuͤhte hat er ſeine offene Porten/ im Stul/ da ſihet er alles was auſſer iſt/ und hoͤret alles/ u onite t alles/ un fuͤhlet alles⸗ Ind wann er nun ſihet und hoͤret den goͤt aos ia riir y ſi jt ae P iſſer ihm iſt/ wirdf AOne und mit Fr uden üng tün» Mydet/ und erhebet ſich in ſeinem Fuͤrſtl lichens Stul/ und ſinget: ind klinget gar freud eureichen Worte von Gottes Heiligkeit/ und von der Frucht und Ge⸗ waͤchs des ewigen Lebens/ von der zlerheit und far⸗ ben der ewigen Freuden/ und von dem holdſeligen Anblicke Gottes des Vatters/ des Sopris] und it G 3 de è