2 Morgenroͤhte im Auffgang. Gleich wie in Ihm ſeynd fuͤrnemlich ſieben i qualitaͤten/ dadurch das gange gottliche Weſen Si trieben wird/ und ſich in dieſen ſieben qualitaͤten iiam unendlich erzeiget/ und doch die ſieben qualitaͤt hi Primus in der Vnendlichkeit ſeynd/ dadurch DI Myy goͤttliche Geburt ewig in ſeiner Ordnung unbe aͤnderlich beſtehet: te in mitten d ſieben Geiſter Gottes das He soret) fhiig wird/ davon die goͤttliche Frende auffgehet/ alfo tl ih N auch der Engel Ordin. T Die Fuͤrſten⸗Engel ſeynd nach den Geiſfen i Sortes gefchaffen/ und der'Jerubin nady dem erd yny tzen Gottes: wie nun das goͤttliche Weſen wuͤrckel y alfo auch die Engel/ welche qualitaͤt im Weſelſdof, Gottes anffgeheti und fid fonderlich erseigetin teir ner wuͤrckung/ als im auffſteigen des Thones odt des goͤttlichen wuͤrckens/ ringens oder kaͤmyffe derſelbe Engliſche Fuͤrſt/ der derſelben qualite ſtaͤrckeſten zugethan iſt/ der faͤnget auch ſeinen it ſeinen Legionen an mit fingen/ fringe t/ freuen und jubiliren. ii iſt eine himmliſche Mufica, dann Da(I r nach ſeiner qualitaͤt ſtimme/ und der Fuͤlf Kiin tden Reygewgleidy wie ein Cantor mit feine ilern/ und der Koͤnig freuet ſich und jub di mit feinen Engeln dem groin GOTE u Ehrend, und zu vermehrung der himmliſchen Freuden das iſt in dem Hertzen Gottes wie ein heiliges und darzu ſeynd ſie auch geſchaffen/ zur Frend Ehre Bottes. doh Wann nun auffgehet die himmliſche Mulica iet Engel/ ſo gebet in der himmliſchen Pomy/ wa l gori