ug Morgenrdhteim Auffgang. 335 mien| miche die gange volltommliche Erkaͤnenis der an⸗ d ꝛaßh dern ſechs Geiſter ſtehet/ dann er kan ihre tiefe Ge- Mmi burrni erforfensin der fie fein Batter feyndi kui and ihi aung fich gebåren:Xifo ftehet anch nicht die tltituii gange volfortiche Créåninis Gottegin dem Eng- iſſchen Leibe/ ſondern in dem Geiſte/ welcher im Hertzen geboren wird/ welcher von dem Licht auß⸗ Wal gehet/ der mit dem Hertzen und Geiſte Gottes in⸗ cporte. qualiret/ darinnen ſtehet die vollkommliche Erkaͤnt⸗ 1i- nis Gottes: aber der Leib fan denfetben animali» ſchen Geiſt nicht ergreiffen/ wie auch der ſiebende Natur⸗Geiſt nicht die tieffeſte Geburt Gottes er⸗ greiffet. Dann wann der ſiebende Naturgeiſt geboren wird/ ſo wird er von der herben qualitaͤt getrocknet/ und als wie vom Vatter gehalten/ und kan nicht wieder zu ruͤcke in die Tieffe/ das iſt/ inden centtum ih des Hertzens/ wo der Sohn geboren wird/ und dar⸗ auß der Heilige Geiſt außgehet; ſondern muß als ein geborner Leib ſtille halten/ und die Quell⸗Adern/ das iſt/ die Geiſter in ſich laſſen qualiſiciren und arbeiten nach ihrem gefallen. Dann er iſt der ſechs Geiſter Hauß oder eigenthumb/ das ſie immer bauen nach ihrem gefallen/ oder wie ein Luſtgarten/ darein der Haußvatter allerley Frucht ſaͤet nach ſeinem gefallen/ und deß geneuſt. Aͤlſo bauen die andern ſechs Geiſter immer die⸗ ſen Luſtgarten/ und ſaͤen ihre Frucht darein/ und ſh genteſſen derſelben zu ſtaͤrckung ihrer Macht und Freuden: und das iſt der Garten/ da die Engel fn- nen wohnen und ſpatzieren gehen/ und darinnen die bimmliſche Frucht waͤchſet. Die