Morgentoͤhte im Auffgang. 499 auch nicht die Elementa/ vielweniger kan ein Menſch Gott ſeyn/ ſonſt wuͤrde er nicht koͤn nen von Gott verſtoſſen werden? HX wil ich dir nun nacheinander den grund er⸗ Te ebien behalte die Frage im inn.' Von der Sideriſchen geburt/ und geburt Gottes. går den Zeiten des erſchaffenen Himmels/ und (Ider Sternen und Elementen/ und fuͤr der Er⸗ jchaffung der Engel iſt fein ſolch Zorn Gottes ge⸗ en/ auch kein Todt/ auch kein Teuffel/ auch we⸗ Erde noch Steine. Auch ſo hats keine Sterne ehabt/ ſondern die Gottheit hat ſich fein ſanffte nd lieblich geboren/ und in Bildniſſe figuriret; elche nach den Quellgeiſtern ſeynd corporiret ivorden/ mit ihrem gebaͤren/ ringen und auffſteigen/ ind ſeynd auch wieder durch ihr ringen vergangen/ Hand haben ſich in eine andere geſtalt formiret/ alles Kach deme/ wie ein jeder Quellgeiſt iſt Primus ge⸗ eſen/ wie du daforne kanſt leſen. Aber mercke hie recht: Die ernſte und ſtrenge Ge⸗ Furt/ Darang der Zorn Gottes/ die Hoͤlle und der Todt iſt worden/ die iſt wol von Ewigkeit in Gott zeweſen/ aber nicht anzuͤndlich oder erheblich. IgheDann der ganze G Ott ſtehet in ſieben Species oder Niy ebenerley geſtalt oder gebaͤrung/ und wann dieſe GBeburten nicht waͤren/ ſo waͤre kein Gott/ auch kein ſnallgeben/ auch kein Engel/ noch einige Creatur. Vnd dieſelben Geburten haben keinen Anfang/ iſondern Haben fich von Ewigkeit alſo geboren/ und ynach dieſer Tieffe weiß Gott ſelber nicht was ES iſt. ooo Jia Dann