726 Wie Zoſeph ſeydem.é6;!3. Alsdenn ſo er alſo inder Gruben E Drift leget untfich dem Tode Chrift hat übergeben/ daß er willig will al⸗les ům Chriſti willen verlaſſen/ und des Todes ſelnes eige⸗nen Willens erſterben/ ſo zeugt ihme COriſtus ſein Her:ferſtehung vom Tode an/ und machet ihnTodes Grulfte wie Joſeph in Dienſt des Pharaonts Hoffmelſtgehet alsdenn alles glůcklich in thme zu: Denn dle Gitche Kraſſt regleret ihn/ er bekomt nun jetzs GbttlichenBerſtandt und Weitßheit/ und weiß wie er ſoll mit ſeinesHerꝛn Guͤtern uͤmgehen/ das iſt fo vietin der Chriſtlichenvermag/ ſo wol ſelnen eigenen Willen/ Gott uͤbergehen berfuͤhret ihn erſtlich in Chriſti Bildniß ein/ und machet ihnChriſts aͤhnlich/ und nimt ihme aber nichts von deme/ waser hat zu vorhin in Natur· recht gehabt/ als da ſeynd dieVerwaltung zeltltcher Guͤter/ ſondern er nimmet thmeſelne Gewalt der etgenen Natur/ als den boͤſen elgenenWillen/ weihen Adam Hat von Gtt in eine Creatkuͤrlt⸗che Selbheit eigenes Wollens und Werckens in irꝛdiſcheDinge eingefuͤhret/ damtt Adam GO Te ſelnem Hertendas Regiment in ihme entzog/ und ihme das Weſedlefer Welt zum Eigenthum machete/ gleich ats Hettgemachet/ und wolte darinnen nicht Gottes Diener uneiner Mitzweyge Pfleger ſeyn/ und thnen ſeine KraffWillen und Weſen geben/ ſondern ſagte: Meln ⸗ das iit/es tſt mein elgen/ ich wills alleine fuͤr mich behalten unbin Mir ſolls ruhen/ und wotte nft darmitce indad Seben Mſeiner Bruͤder wůrcken/ und ihnen auch von ſelnem zedeniind Kraff geben/ und entzog ihnen auch durch die Meins wpeit dte Kraff im Reiche der Natur/ als dieder Erden/ welige GOTT in gemein gab/ und wol⸗te nur ſeinen elgenen Seib filen/ und damit groß geachtetund ein Herꝛ ſeiner elender verſchmachteten Mitzweygeſeyn/ denen er doch falſchlich den Safft/ damie fteſolkenihr Leben ſtaͤlcken /e und In eine Meinhelt elneyare