epiſtelDie erſter ordnung vnd ſein veſtigkeyt.die da iſt in criſto vnd erfülle dzda gebraſt dē nütz eüers gelaubēdarumb als jr habet empfangenvnſern herre jheſum criſtum geet in jm. gewurczelt vn̄ überbauet in jm. vnd beſtettet in dem gelauben. als auch jr habt gelernt.Begnuͤgendt in jm in der würckung der genadē. ¶ Sehet das eüch keyner betrieg durch die weltlichen weißheyt. vnnd durch dieüppigen betrieglichkeyt nach dēſitten der menſchen nach den Elementen diſer welt. vnd nitt nachcriſtum. Wan̄ in jm jnwonet alle volkommenheyt der gotheyt.vnnd jr ſeyt erfüllt in jm der daiſt ein haubt alles fürſtentumbsvnd des gewaltes. In dem auchjr ſeyt beſchnitten mitt der beſchneydung nicht gemachet mit derhand in der beraubung des leibsvn̄ fleiſchs Aber in d̓ beſchneydūge criſti. wann ir ſeyt nit begraben in dem tauffe. in dem auch jrſeyt erſtanden durch den gelaubēder würckung gottes. der jn hatterkücket von den todten. Vnd eüch. die jr waret todt in den mißtaten. vnd in der überwachſſungeüers fleiſchs hat er mitlebentiggemacht mit jm. vnd vergab eüch alle miſſethat. Abtilgent diehandtgeſchrifft des vrteyles. dieda was wider vns. vnd daz vnswider was. hat er enthebet vonder mitte. vnnd genāgelt an daskreücz. Vnd hat beraubet die fürſtentumb vnd die gewelt. vnndübergefuͤrt getreülich. vnd ſÿ oſfenbar überwunden in jm ſelber.Darumb keyner vrteyle eüch indem eſſen oder in dem trinckē. od̓in dem teÿl des hochzeytlichen tages oder in der monfeyer oder indē ſabbath. die da ſind ein ſchattder künfftigen ding. aber der leybcriſti. Keyner verleyt eüch williklich in der diemuͦtt vnnd in der.geyſtlichkeÿt der engel. die nichtſihet. wandlent. vmbſunſt zerbleet in dem ſÿnne ſeines fleiſches.Vnd nitt helt das haubt auß dergantz leib durch zeſamē zeknuͤpfunge. vnnd auch czuͦ ſamenfuͤgung vndergereychet vnd gebawen wechſt zuͦ der merung gottesDarumb ob jr ſeyt tod in criſtovon den elementen diſer welt. dzvrteylt jr noch als die lebendigein diſer welt Nit ruͤret. noch verſuͦchet. noch begreyffet alle dingdie da ſind in die verderbung inder ſelben gebrauchung nach dengebotten. vnd nach den leren dermenſchen. die da ſind vnd habendie vrſache der weyßheyt in derhoͤflichen vermerckung. vnd auch in der diemuͦt vnnd nit zuͦſchonen den leyb. noch in einer ere zuͦder erſattung des fleiſches.CaiiiDas¶ Arumbe ob jr ſeyetmit erſtanden mit chriſto. ſuͦchet die ding dieel vo nd oben da riſtusiſt ſiczendt zuͦ der gerechten gotsempfindet die ding. die da ſeindoben. nicht die ſind auff der erdenwann jr ſeyettodt vnnd eüwerleben iſt verborgen mit chriſto ingott. wann ſo chriſtus eüwer le.