eiti 4 Nie tiang| m haben| lidek ſtnit den ffon Lenttender nd foder p Fra nun fot al Yagit alf eey y fimen (onden menfe wine Gv rien ugo d utim iele w sg der Weiber 97 ich vnderſtehe auß einem mund kalt vnd warm zublaſſen/ aber angemerckt das den Phyſicis naturlichen Philoſophis die da beſchreiben die eigenſchafft vnd krafft der Kreuder vnd Plane⸗ ten vns nicht weniger nutz bringt/ Erklerende die jenige die gifftig ſchedlich vnnd hinderlich ſein/ Iff daß wir vns darab ſollen hueten/ aber die jenige ſo ſie Vns erkleren nutzlichen zu ſein/ vns damitten zuhelffen/ vnd dieſelbe zugebrau⸗ chen/ dan das gute lehret man zugebrauchen das boͤſe vnd ſchaͤdliche zufliehen: Alſo auch iſt es Sach/ daß ein groſſe menigte vnd anzal von Frawen/ die ſo boͤß geweſt ſeind/ daß es ſcheind beſſer zuſein/ daruon zu ermanen oder ſprechen/ auff daß man nicht wuſte/ das ein ſolche Fal⸗ ſcheit auff der Welt hette koͤnnen ſein/ gleichwol iſt es beſſer das die eN hieruon außgebrei⸗ tet/ vnd bekant gemacht/ alßverſchwiegen werde/ auff daß die ehrliche zrawen daran keinen ſpie⸗ gel nemmen: Sonderen alle vrſachen vnd Ge⸗ legenheit moͤgen ſuchen/ denſelben zuentfliehen/ vnd nicht gleich zu werden. Dann ſo viel alß mich angehet/ weil ich in | teiner fuegen wegz oder weiſe beſchmeiſſen/ oder verargeren die Fama vnnd gutten namen der Weiber/ noch derſelben ehre verminderen/ gleich alß viel gethon haben/ welche alljhr luſt genom⸗ men haben/ dieſelbe durch jhre geſchrifften zu⸗ ſchenden/ Sagende/ dz man vbeler oder ſchwer⸗ licher ſolte ein Redliche/ Wetſe/ Kluge vnnd Fromme Fraw koͤnnen finden/ alß ein Pheniy welcher