96 Von Urſprung welcherenach der lehr der Philoſophen) wiewol er alzeit anug iſt/ doch ſich ſelbſten geduerich alzett lebend machi vernewert ſich der geſtalt/ vnd fuegen/ daß man alzeit einen kan finden/ a⸗ ber alſo iſt es nicht mit den uten vnnd weiſen Frawen/ dann die ſtiffter von diſſen butſchen/ kunſtner zu luegen vnd betriger der warheit/ ſa⸗ gen/ daß niemalen mehr dan eine gute Fraw ſeye geweſt/ wiewol daß ſie der Teuffel wegfur⸗ ke/ aber alfolche geſelen mus man laſſen fahren/ dan mich angehend/ ich halte fur ſicher vnnd ge⸗ wis daß die graw fo wol bequam iſt/ zur weiß⸗ heit alß der Man/ vnnd daß ſie ſo wol ein Bilt Gottes iſt alß der Man/ vnd eben ſo bequam ver ſtand vnd S eeligkeit zuempfangen alß der man/ dan in den vnuertheiligen menſchen wahr die Fraw auch beſchloſſen vnnd begriffen: welche von ſeiner des Mans rippen gemacht wurd/ Fleiſch zuſein von ſeinem fleiſche gleich/ von ſei⸗ nen gliederen/ vnd bein von ſeinen beinen: dar⸗ umb daß jenige ſo ich ſchreiben wil von den bö⸗ ſen/ muſſen die gute nicht fur vbel vffnemmen/ ſondern jhr dugent vnd weißheit ſolle deſto kla⸗ rer blincken alß zwee widerwertige ding gegen ein ander geſetzt/ Ich achte gentzlich darfur daß die ehrliche Frawen ſich hierin nicht ſollen ver⸗ ſoͤren/ das ich die böſe alhier angreiffe/ welche mich wol fur ſuſpect vnd jren feind moͤgzen hal⸗ ten/ wie wol daß ſie kein recht noch fueg darzu Haben ſondern allein daß ſie ſich alß plackige perd vnd faule roßkamb entziehen. Aber j W der Gen meinor forgi feider alg dee fand fo tomme devon funden fo weni fiefond tegul wenig gleidiy nen. R Sagen Arabie anand anfang Mbem (eneit Neßtat tonim Bima Dhi Kbolg boly lehe lfng