NB. Zu Graͤtz iſt ein Gaſ⸗ ſen/ welche der erſte SGack ge⸗ pennet wird/ all⸗ wo dieEh⸗ ren⸗Saul iſt auffge⸗ richtet. anann AE T TIENE 302 Danck⸗Predig. aber feinen ſilbernen Becher/ wormit er pflegte weiſſagen/ in Sack geſtecket. Wir in Graͤtz haben weit ein groͤſſern Schatz in Sack/ Nb. und zwar im erſten Sack allhier/ wo nemlich die allerheiligſte Dreyfaltigkeit/ wordurch ich etwann ſo gu/ als Joſeph mit ſeinen ſilbernen Becher kan wahrſagen. Wahrſagen wil ich/ daß wir hinfuͤran unter dem Schutz der allerheiligſten Dreyfaleigkeit werden von der Peſt befreyet ſeyn: wahrſagen wil ich/ daf wir mit Huͤlff der allerheiligſten Dreyfaitigkeit werden Sieg und Vickori wider unſere Feind erhalten. Aller⸗ maſſen Gedeon der tapfere Kriegs⸗Fuͤrſt die Madianiter/ mittels der allerheilig⸗ ſten Dreyfaltigkeit ůberwunden/ dann er nahme wieder einen ſo ſtarcken Feind nicht mehrer/ als 300. Mann zu Ehren der allerheiltgſten Dreyfaltigkeit/ die 300. můften ebenfalls drey Stuck mit ſich haben/ nemlich ein Tromorten/ ein er⸗ denes Geſchirꝛ/ weiches ſie muſten zerbrechen/ uad ein Fackel/ mit dieſen drey Stucken ſeynd viel 100. Madianiter erleget worden. Durch die Trompeten wurde verſtanden der Himmliſche Vatter/ welcher mit dem Schall eines eintzi⸗ gen Worts Himmel und Erden erſchaffen: durch das erdene Geſchirꝛ wurde verſtanden die andere Perſon in der allerheiligſten Drepfaltigkeit/ alë welcher die irꝛdiſche Menſchheit angenommen/ und nachmahls durch die Hebreiſche Miß⸗ goͤnner zerbrochen worden/ wie man dann noch s. groffe Riß/ oder Ritzer ſicht. Durch die Fackel wurde verſtanden der H. Geiſt/ der in Geſtalt feuriger Zungen üder die Apoſtel erſchienen. Gleich wie nun Gedeon den groſſen Feind/ wie da die Abgoͤttiſche Madianiter waren/ ſieghafft uͤberwunden durch die allerhelligſte Dreyfaltigkeit; alſo hoffen wir alle ins geſamt/ durch ſonderbahre Beyhuͤfff/ und Gnaden der allerheiligſten Dreyfalligkeit/ durch die Macht deß Himmliſchen Vatters/ durch die Verdienſten deß Sohns Gottes/ durch die Gnad und Erz ieuchtung deß H. Geiſts/ unſern Erb⸗Feind/ den Ottomanniſchen Torannen zu uͤberwůnden. Wolan dann ihr tapfere Soldaten/ und Kriegs⸗Leuth marſchiert wider eure Feind in dem Namen der alleryeiligſten Dreyfaltigkeit/ ſprecht mit Mund und Hertzen. Allerheiligſte Dreyfaltigkeit/ hilff uns den Krieg fortfuͤhren/ Hilff uns allzeit in unſern Streidt/ daß wir Victoriſiren. Hilff/ daß wir heuer recht obſiegen/ Und unſern Feinde jagen/ Alsdann wir dir bey Fuͤſſen ligen/ Und ewigen Danck ſagen. Auß dieſer ſchlechten und geringen Predig kan man gleichwol!(ven/ wie man dem guͤtigſten GOtt ſeine Gnaden/ wormit er ung ſo offt vom g. anbeli erloͤſt/ mit Dauck ſollen bezahlen. Wie Chriſtus der HErꝛ den Lazarum von Todten aufferwecket/ hat er nicht befohlen/ daß man ihm ſoll die Grab⸗Tuͤcher/ mit denen er an Haͤnden und Fuͤſſen gebunden war/ hinweg nehmen/ oder ondern Anr Wh W ne i pih Wda Wta Bju 32, bong hir