ſten nicht als deß Sontags communiciren. Man ſol ver⸗ bunden feyu/ einmahl bey ſeiner im Jahr/ bey Straffe des Kirchen⸗Banns zum erſten und audert mahlz und der Lands Verweiſung zum drittenmahl/ das Nachtmahl zu euq fan⸗ en. i 16. Auſſer der Communion ſoll man niemand zwingen fuͤr der Hokie auf die Knie zu fallen. 17. Das Beichten ſoll nicht ſo gemein ſeyn/ und ſoll niemand als die Pfarrherren und die alten Hrieſier Beichte hoͤren. 18. Die Tauffe und das Nachtmahl ſollen ſeyn die groſſen Sacramenten die Firmung ſoll man nennen/ wo man wil/ einen An⸗ hang der Tauffe/ oder eine Verhoͤrung wegen der Communion, und fol von den Pfarrherren und Canonicis verrichtet werden. Die lekte Oehlung ſol ein Sacrament/ der Geiſtliche Orden/ und die Ehe ſol⸗ len es ſeyn/ fuͤr die/ welche wollen beichten/ und die Buſſe ſol ſeyn/ ein nothwendig Werck/ welches die Biſchoffe Pfarrherren und Beichvaͤter den Suͤndern aufflegen/ nach der Abſcheuligkeit ihres beganen Laſter/ und wenn das Aergernuß offenbahr/ ſol die Buſſe auch offenilich geſchehen/ doch mit gebuͤhrlicher moderation und Beſcheidenheit. 12. Die Feſt⸗Tage ſollen bleiben/ aber doch nicht ſo genau gehalten werden/ als die Sontage. 20. Man ſol die Faſten und die Faſt⸗Tage halten/ doch kan man davon außnehmen die Sontage/ und Sonnabend im gantze n Jahr/ und etliche Vig lien. 21. Man jol die Heyligen ehren/ ohne dieſelbe directs anzu⸗ ruffen/ und alle Gebethe ſollen zu G Oit gerichtet ſeyn. 21. Man ſol die Indulgentien und Ablaß veraͤndern/ und fich bemuͤhen das Volck zu unterrichten/ ſo viel als muͤglich iſt/ daß ſie begreiffen koͤnnen/ es ſey allein Chriſti Blut/ worauff man muͤſſe = Arape der Suͤnden gruͤnden/ und fonſten auff keine andere Sache. 23. Dieſes alles/ mit dem womit man wird einig bleiben koͤn⸗ nen/ ſol in einer General⸗Verſamlung/ welehe man auß den gelehr⸗ eften Theologis von beyden Seithen anſtellen wird approbiret wer⸗ den/ und ſol daſelbſt die Glaubens⸗Bekaͤntniß/ deren oben gedacht iſt auffgeſetzet werden. ENDE.