ſten nicht als deß Sontags communiciren. Man ſol ver⸗bunden feyu/ einmahl bey ſeiner im Jahr/ bey Straffe desKirchen⸗Banns zum erſten und audert mahlz und der LandsVerweiſung zum drittenmahl/ das Nachtmahl zu euq fan⸗en.i 16. Auſſer der Communion ſoll man niemand zwingen fuͤrder Hokie auf die Knie zu fallen.17. Das Beichten ſoll nicht ſo gemein ſeyn/ und ſoll niemandals die Pfarrherren und die alten Hrieſier Beichte hoͤren.18. Die Tauffe und das Nachtmahl ſollen ſeyn die groſſenSacramenten die Firmung ſoll man nennen/ wo man wil/ einen An⸗hang der Tauffe/ oder eine Verhoͤrung wegen der Communion, undfol von den Pfarrherren und Canonicis verrichtet werden. Die lekteOehlung ſol ein Sacrament/ der Geiſtliche Orden/ und die Ehe ſol⸗len es ſeyn/ fuͤr die/ welche wollen beichten/ und die Buſſe ſol ſeyn/ein nothwendig Werck/ welches die Biſchoffe Pfarrherren undBeichvaͤter den Suͤndern aufflegen/ nach der Abſcheuligkeit ihresbeganen Laſter/ und wenn das Aergernuß offenbahr/ ſol die Buſſeauch offenilich geſchehen/ doch mit gebuͤhrlicher moderation undBeſcheidenheit.12. Die Feſt⸗Tage ſollen bleiben/ aber doch nicht ſo genaugehalten werden/ als die Sontage.20. Man ſol die Faſten und die Faſt⸗Tage halten/ doch kanman davon außnehmen die Sontage/ und Sonnabend im gantze nJahr/ und etliche Vig lien.21. Man jol die Heyligen ehren/ ohne dieſelbe directs anzu⸗ruffen/ und alle Gebethe ſollen zu G Oit gerichtet ſeyn.21. Man ſol die Indulgentien und Ablaß veraͤndern/ und fichbemuͤhen das Volck zu unterrichten/ ſo viel als muͤglich iſt/ daß ſiebegreiffen koͤnnen/ es ſey allein Chriſti Blut/ worauff man muͤſſe= Arape der Suͤnden gruͤnden/ und fonſten auff keine andereSache.23. Dieſes alles/ mit dem womit man wird einig bleiben koͤn⸗nen/ ſol in einer General⸗Verſamlung/ welehe man auß den gelehr⸗eften Theologis von beyden Seithen anſtellen wird approbiret wer⸗den/ und ſol daſelbſt die Glaubens⸗Bekaͤntniß/ deren obengedacht iſt auffgeſetzet werden.ENDE.