fidli æafthuthettnndelitipie mignfer Onnid BentnlitNNititindigAté angirybermenbargefdriitein minhtih drife Cinknit welon/ nndah defilihBOA bKeächſambinthé nindijedntuy|iamai Pptet Mh|sdah|allg/|giti|gvèu åwi|Von der Betrachtuna. 317ſeurieren/ genugſamb finden. Weil ich aberallhie mit den hochgelehrten vnd Verſtaͤndigenin welchen jhre eygne Spitzfindigkeit/ oderdas hobe Liecht deß Verſtands/ vnd B ernunftdas Regiment in hohen ſihnreichen Conceptenvnd Einfaͤhlen fuͤhret/ ſonder den einfaͤltigenKindern/ welche jhren Verſtand/ vnnd alleKraͤfften jhrer Seelen durch die Erkandtnußjhrer Nichtigkeit/ den Bewegungen vnnd An⸗trib deß in jhnen wohnenden heyligen Geiſtsgantz vnd gar uͤberlaſſen/ wirdt ich auch gantzeinfaͤltig/ ohne ſonderbahre Theologiſche Tertminos mehr die Sach/ als die Wort erklaͤren.. I.Was die Meditation/ oder Betrachtungſeye.Ketlich iſt zuwiſſen daf das betrach⸗ten anders nichts ſeye/ als ein reiffesErwegen vnd Bedaͤncken/ oder nachge⸗gedäncken einer Sach/ vnnd diſes iſtnichts vnmoͤgliches/ oder ſchweres/ dannes iſt bekandt daß ſolches ein jedwedererMenſch kan/ dann wo iſt ein Menſch dernit feinen Geſchäͤfften/ ſeyen ſie auch ſoſchlecht als ſie wollen, feinem Hand⸗werck/ ſeiner Kunſt/ ſeiner Arbeit nach⸗gedäͤncke/ vnnd erwege wie er ſelbigezum ringſten ohne ſonderbahre Můh vndO 3 Ar9