fidli æ afthuthe ttnn deliti pie mign fer Onni d Ben tnlit NNi titindig A angiry bermen bargefdri itein minh tih dri fe Cink nit welon / nnda h defilih BOA b Keächſamb int nindi jedntuy| iamai P ptet Mh| sdah| allg/| giti| g vèu å wi| Von der Betrachtuna. 317 ſeurieren/ genugſamb finden. Weil ich aber allhie mit den hochgelehrten vnd Verſtaͤndigen in welchen jhre eygne Spitzfindigkeit/ oder das hobe Liecht deß Verſtands/ vnd B ernunft das Regiment in hohen ſihnreichen Concepten vnd Einfaͤhlen fuͤhret/ ſonder den einfaͤltigen Kindern/ welche jhren Verſtand/ vnnd alle Kraͤfften jhrer Seelen durch die Erkandtnuß jhrer Nichtigkeit/ den Bewegungen vnnd An⸗ trib deß in jhnen wohnenden heyligen Geiſts gantz vnd gar uͤberlaſſen/ wirdt ich auch gantz einfaͤltig/ ohne ſonderbahre Theologiſche Tert minos mehr die Sach/ als die Wort erklaͤren. . I. Was die Meditation/ oder Betrachtung ſeye. Ketlich iſt zuwiſſen daf das betrach⸗ ten anders nichts ſeye/ als ein reiffes Erwegen vnd Bedaͤncken/ oder nachge⸗ gedäncken einer Sach/ vnnd diſes iſt nichts vnmoͤgliches/ oder ſchweres/ dann es iſt bekandt daß ſolches ein jedwederer Menſch kan/ dann wo iſt ein Menſch der nit feinen Geſchäͤfften/ ſeyen ſie auch ſo ſchlecht als ſie wollen, feinem Hand⸗ werck/ ſeiner Kunſt/ ſeiner Arbeit nach⸗ gedäͤncke/ vnnd erwege wie er ſelbige zum ringſten ohne ſonderbahre Můh vnd O 3 Ar 9