Morgenroͤhte im Auffgang. 167Fuͤrſten Lucifer außſpeyete in feinem Hochmuhtund Verderben/ dann er konte die feurige/ hoffaͤrti⸗e/ ſtinckichte qualitaͤt nicht mehr ſchmecken/ alſogehets auch allen hoffaͤrtigen/ ſtinckenden Men⸗ſchen. O Menſch laß dir diß geſaat ſeyn! dann derGeiſt eiffert in dieſer ſpecies ernſtlich/ zaß ab vomHochmuht/ oder aehet es dir wie den Teuffeln/ es iſtkein Schertz/ die Zeit iſt gar kurtz/ du wirſt es baldſchmecken/ das hoͤlliſche Feur-Nun gleich wie der HGeiſt alles approbiret/ alſoauch die Zunge/ die approbi ret allen Schmack: undfo es dem Geiſte gefaͤllet/ ſo bringet ersin Kopff fuͤrdte andern vier Raͤhte/ fuͤr den Fuͤrſtlichen Stul/da wird es approbiret/ ob es auch den qulialitaͤtendes Leibes nuͤtzlich ſey. Vnd ſo es gut iſt/ ſo wird esin die Mutter des Hertzens gebracht/ die gibts allenAdern oder Kraͤfften des Leibes/ dann greifft zuMaul und Haͤnde. So es aber nicht aut iſt/ ſsienne die Zunge auß/ ehe es fuͤr den FuͤrſtlichenRaht kompt: iſt es aber/ daßes der Zungen gefaͤlletbeus und wol ſchmaͤcket/ und dienet dem gantzen corpusmakonicht/ ſo wird es noch/ wañ es fuͤr den Raht kompt/verworffen/ und die Zunge muß es außſpeyen/ undnicht mehr anruͤhren.Der fuͤnffte Fuͤrſtliche Raht iſt das Fuͤhlen:Der fuͤnffte Raht ſteiget auch auß allen Kraͤfftendes corpus in dem Geiſt auff in Kopff. Danngleich wie auß Gott dem Vatter und Sohne anß⸗gehen alle Kraͤffte in den Heiligen Geiſt/ und eineruͤget die andere/ davon der Schall oder Marcuriusentſtehet/ daß alle Kraͤffte thoͤnen und ſich bewegen:ſonſt wo eine die andere nicht ruͤgett/ ſo penteaj