y May Morgenroͤßte im Auffgang. 197 waͤre auch kein Engel noch Menſch/ und waͤre GD TT ein unerforſchliches Weſen/ welches nur in unerforſchlicher Krafft beſtuͤnde· Nun fragt ſichs/ Wie iſt dieſe geſtalt? Biſtu nun ein vernuͤnfftiger Marcurius⸗ geiſt/ der durch alle ſieben Geiſter Gottes dringet/ und die approbi⸗ ret/ und ſchauet wie ſie ſeynd/ fo wirſtu bey erklaͤ⸗ rung dieſes ſiebenden Geiſtes/ die wuͤrckung und das Weſen der gantzen Gottheit verſtehen/ und im ſinne begreiffen. Verſteheſtu aber bey dieſem Geiſte chts/ ſo laß diß Buch zu frieden/ und richte weder hu Som falten noch warmen darinnen/ dann du biſt im daturno zu ſehr gefangen/ und biſt kein Philoſo⸗ Fhus in dieſer Welt. Laß nur dein Richten bleiben/ oder du wirſt boͤſen Lohn empfahen/ dafuͤr ich dich treulich wil gewarnet haben/ warte biß in jenes Le⸗ ben/ ſo wird dir die Himmels⸗Pforte auffgethan werden/ dann wirſtu es auch verſtehen. 8 Nun mercke die Tieffe. + d D N muß ich den gantzen goͤttlichen corpus in der mitten beym Hertzen faſſen/ und den gantzen eorpus erklaͤren/ wie die Natur wird/ da wirſtu den hoͤchſten grund ſehen/ wie alle ſieben Geiſter Gottes immer einer den andern gebaͤret/ und wie die Gottheitkeinen anfang noch ende hat. Darumb ſihe deines Geiſtes Luſt/ und die ewige/ goͤttliche Frenden⸗Reich/ die himmliſche Wonne und cor⸗ vorliche Freude/ die in Ewigkeit kein ende hat. Nun mercke: Wänn der Plitz im centro auffgehet/ ſo ſtehet die ayͤttliche Geburt in voller wirckung/ in GOtt Woo, iſt