yMayMorgenroͤßte im Auffgang. 197waͤre auch kein Engel noch Menſch/ und waͤreGD TT ein unerforſchliches Weſen/ welches nurin unerforſchlicher Krafft beſtuͤnde·Nun fragt ſichs/ Wie iſt dieſe geſtalt? Biſtunun ein vernuͤnfftiger Marcurius⸗ geiſt/ der durchalle ſieben Geiſter Gottes dringet/ und die approbi⸗ret/ und ſchauet wie ſie ſeynd/ fo wirſtu bey erklaͤ⸗rung dieſes ſiebenden Geiſtes/ die wuͤrckung unddas Weſen der gantzen Gottheit verſtehen/ und imſinne begreiffen. Verſteheſtu aber bey dieſem Geiſtechts/ ſo laß diß Buch zu frieden/ und richte wederhu Som falten noch warmen darinnen/ dann du biſtim daturno zu ſehr gefangen/ und biſt kein Philoſo⸗Fhus in dieſer Welt. Laß nur dein Richten bleiben/oder du wirſt boͤſen Lohn empfahen/ dafuͤr ich dichtreulich wil gewarnet haben/ warte biß in jenes Le⸗ben/ ſo wird dir die Himmels⸗Pforte auffgethanwerden/ dann wirſtu es auch verſtehen. 8Nun mercke die Tieffe.+d D N muß ich den gantzen goͤttlichen corpus inder mitten beym Hertzen faſſen/ und den gantzeneorpus erklaͤren/ wie die Natur wird/ da wirſtuden hoͤchſten grund ſehen/ wie alle ſieben GeiſterGottes immer einer den andern gebaͤret/ und wiedie Gottheitkeinen anfang noch ende hat. Darumbſihe deines Geiſtes Luſt/ und die ewige/ goͤttlicheFrenden⸗Reich/ die himmliſche Wonne und cor⸗vorliche Freude/ die in Ewigkeit kein ende hat.Nun mercke:Wänn der Plitz im centro auffgehet/ ſo ſtehet dieayͤttliche Geburt in voller wirckung/ in GOttWoo, iſt