iay,lfogebiteaaS dnuiammennB Hihit foerenaham",Dorgeniögte im Auffgang. 279Thon incorporiret wird/ und wird alſo die Fruchtgebildet/ ſo muß es uns ja geſund ſeyn/ und wir inGottes Liebe ſeyn/ und haben die Speiſe als fuͤratur⸗Recht zu gebrauchen/ dieweil unſer Geiſt inGottes Liebe hat dieſelbe helffen bilden und formen.Hierinnen ſteckt die innerſtel und groͤſte TiefeGottes/ O Menſch bedencke dich! an ſeinem Ortwllichs außfuͤhrlich erklären.Nun zu ſolchem ende hat Gott die Engel geſchaf⸗fen/ und das thun ſie auch/ dann ihr Geiſt/ welchert fiibg GoeiheseeGondet bilhaMGottDiim centro Henrik auß ihrem Licht/ in krafftaller ſieben Quellgeiſter auffgehet/ der gehet zu ih⸗rem Munde auß/ aleich wie Gott der Heilige Geiſtvom Vatter und Sohn/ und hilfft alles in GOTTdas iſt/ in der goͤttlichen Natur) formen und bil⸗den durch den Marcurium, Geſang und Reden/ undFreudenſpiel.Dann gleich wie Gott in der Natüt wircktt al⸗memen O onnaen Sepafengendit Farben/ alfo thun auch die Engel gantz einfaͤltig/ undſolten ſie gleich kaum auff einem Stecken reiten/oder in dem himmliſchen Mayen ſich der ſchoͤnenBlumen freuen/ und davon gantz einfaͤltig reden/noch dannoch ſteiget derſelbe Thon oder Rede indem goͤttlichen Salitter mit auff/ und hilfft mitbil⸗den und formen.Haſtu doch deſſẽ auch viel Exempelin dieſer Welt/daß wann manche Creatur oder Menſch nur et⸗was anſihet/ ſo verdirbet es/ von wegen der gifft inder Creatur. Dargegen koͤnnen etliche Menſchen/ſo wol auch Thiere und Creaturen/ mit ihrem Thon4! oder