Morgenroͤhte im Auffgang. 33 Nun mercke: ESen auff eine ſolche art war auch die bitter qualitaͤt im gucifer/ und hatte kerne urſach zu ijine finer Erhebung/ und auch keinen Trieb von etwas/ ſeondern ſie folgete dem ſtoltzen Hochmuht der herben Aualitaͤt/ als dem Vatter/ und vermeynte auch/ ſie regui Wolre in ihrer fpecies úber die gange Gottheit herꝛ⸗ ſchen/ und zuͤndete ſich in ihrer Erhebung an. Als ſie nun den animalifchen(Seelifchen) Geiſt im corpus halff gebaͤren/ ſo ward derſelbe Geiſt in dieſer lpecies ein grimmiger/ ſtachlichter/ wuͤtender/ angez uͤndeter/ gallen⸗bitter und reiſſender Geiſt/ eine rechte qualitaͤt des hoͤliſchen Feurs/ ein gant nedil grimmig und feindlich R efen. oLa jila Nimy wann diefer Geif in dem animaliſchen 8Seeltſchen) Geiſt aufi dem Hergen Lucifers und m iner Legionen in die Gottheit fpeculirete,»[fpe- n lirete, das iſt/ ſeinen Willen darein fuͤhrete/ als » in die Gchaͤrerin] ſo war es nicht anders/ als ein t n reiſſen/ brechen/ ſtechen/ morden und gifft⸗brennen. M Davon fagt Chriftus: Der Teuffel ift ein Lügener und Moͤrder von anfang/ und iſt in der Warheit nie beſtanden/ Joh..v. 44. KLueifer meynete aber/ er wolte hiemit uͤber Gott ſeyn/ es koͤnte niemand alſo gantz erſchrecklich herꝛ⸗ uſchen und regieren als er/ es ſolte ſich alles fuͤr ihm nlell bengen/ er wolte mit ſeinem Geiſt in der gantzen ſl Gotthett/ als ein Koͤnig uͤber alles mit gewalt infot herꝛſchen/ weil er der ſchoͤneſte war/ ſo wolte er auch h der maͤchtigſte ſeyn. Er ſahe und wuſte aber wot das ſanffte und be- f Vs muͤti⸗ it: asaf