Morgenroͤhte im Auffgang. 33Nun mercke:ESen auff eine ſolche art war auch die bitterqualitaͤt im gucifer/ und hatte kerne urſach zuijine finer Erhebung/ und auch keinen Trieb von etwas/ſeondern ſie folgete dem ſtoltzen Hochmuht der herbenAualitaͤt/ als dem Vatter/ und vermeynte auch/ ſieregui Wolre in ihrer fpecies úber die gange Gottheit herꝛ⸗ſchen/ und zuͤndete ſich in ihrer Erhebung an.Als ſie nun den animalifchen(Seelifchen) Geiſtim corpus halff gebaͤren/ ſo ward derſelbe Geiſt indieſer lpecies ein grimmiger/ ſtachlichter/ wuͤtender/angez uͤndeter/ gallen⸗bitter und reiſſender Geiſt/eine rechte qualitaͤt des hoͤliſchen Feurs/ ein gantnedil grimmig und feindlich R efen. oLajil„a Nimy wann diefer Geif in dem animaliſchen8Seeltſchen) Geiſt aufi dem Hergen Lucifers undm iner Legionen in die Gottheit fpeculirete,»[fpe-n lirete, das iſt/ ſeinen Willen darein fuͤhrete/ als„» in die Gchaͤrerin] ſo war es nicht anders/ als eint n reiſſen/ brechen/ ſtechen/ morden und gifft⸗brennen.M Davon fagt Chriftus: Der Teuffel ift ein Lügenerund Moͤrder von anfang/ und iſt in der Warheitnie beſtanden/ Joh..v. 44.KLueifer meynete aber/ er wolte hiemit uͤber Gottſeyn/ es koͤnte niemand alſo gantz erſchrecklich herꝛ⸗uſchen und regieren als er/ es ſolte ſich alles fuͤr ihmnlell bengen/ er wolte mit ſeinem Geiſt in der gantzenſl Gotthett/ als ein Koͤnig uͤber alles mit gewaltinfot herꝛſchen/ weil er der ſchoͤneſte war/ ſo wolte er auchh der maͤchtigſte ſeyn.Er ſahe und wuſte aber wot das ſanffte und be-f Vs muͤti⸗it:asaf