Morgenroͤhte im Auffgang. 361 tinlo hte dem Einigen G O Tein zweyfacher Gott vorden? i eiin-er Antwort. aal. D Jeſes kanſtn nicht beſſer begreiffen oder verſte⸗ d S Fenals nuran deinem eigen Leibe/ der iſt durch INM den erſten Fall Adams mit aller Geburt geſchick⸗ llanllichkeit und willen ein ſolch Hauß worden/ wie der locus dieſer Welt iff worden, IN haſtu das thieriſche Fleiſch/ das iſt durch ANu den Guft- Bih alfo worden, dann es iſt das Hauß in der Verderbung⸗ WW Als Adam auß dem verderbten Salitter der Er⸗ uin den/ das iſt/ auß dem Saamen oder Malla; welchen ni der Schoͤpffer auß der verderbten Erden zog/ ge⸗ ifi macht ward/ ſo war er erſtlich nicht ein ſolch Fleiſch/ ale ſonſt waͤre ſein Leib ſterblich geſchaffen geweſen/ ſin ſondern er hatte einen Engliſchen Krafft⸗ Leib/ da⸗ rinnen ſolte er ewig beſtehen/ und ſolte von Engli- ſcher Frucht eſſen/ welche ihm da nn auch im Para⸗ jni dis wuds fúr feinem Fall ehe d HERR die Erv de verfluchte. X jii` Weilaber der Saame oder die Maſſa, darauß Adam gemacht ward/ mit der verderbetẽ Sucht des Teuffels etwas inficiret war/ ſo luͤſterte A DARe nach ſeiner Mʒutter/ das iſt/ von der Frucht der ver⸗ uderbten Erden zu eſſen/ welche da in ihrer euſſer⸗ liichen Begreifflichkeit boͤſe/ und im Zornfeur alſo hart begreifflich war worden. Weil aber ADAMs Geiſt nach ſolcher Frucht tatterte/ die da war wie die verderbete Erden/ ſo Wi ihm auch die Natur einen folchen Baum | Bs zuſam⸗