5260 Motgentoͤhte im Auffgang. nes ſtehet/ und nicht mit dem Lichte Gottes inqu liret: Ich wil dirs aber in irdiſchen Gleichniſſe zeigen/ ob du moͤchteſt ein menig in tiefen Sin kommen. Gibhe an einen Baum der hat von aufwendig VY? i eine harte/ grobe Schale/ die iſt todt und erſtarrely doch iſt ſie nicht gantz im Tode/ ſondern in der Ohn⸗ macht/ und iſt ein unterſcheid zwiſchen ihr und Leibe/ ſo unter der Schalen waͤchſet. Der Leib a hat ſeine lebendige Krafft/ und bricht durd dieva N dorrete Schale auß/ und gebaͤret ihm viel ſchoͤnt junger Leiber/ welde dody alle in dem-alten< ſtehen. Aber die Schale iſt wie ein Todt/ und kan daß Lehen des Baums nicht ergreiffen/ ſondern haͤngeky ihm nur an/ und iſt eine Decke des Baums/ in wel⸗ cher die Wuͤrme niſten/ und zerſtoͤren dadurch end⸗ lidh auch den Baum. i p Alſo iſt auch das gantze Hauß dieſer Welt/ die euſſerliche Finſternis iſt das Hauß des Zor⸗ nes Gottes/ darinnen wohnen die Teuffel/ und iſt recht das Hauß des Todes/ dann das hei Licht GOT TE S iſt darinnen erſtorben. Verſtehe/ es iſt in ſein Principium getreten und iſt die euſſerſte weſenheit an Bote gleich| » l6 todt zu achten/ und da ſie doch inGott lobel aber in anderer quelle.) Der Leib aber dieſes groſſen Hauſes/ welcher un⸗ l ter der Schalen der Finſternis verborgen liget/ det Finſternis unbegreifflich der ift das Hanf des Lt bens/ darinnen Liebe und Zorn miteinander M i Nun