Cap. 21 Thieriſchen Menſchens. 14T er muf wieder Goͤttliche Esſentz befommenund dem Thies re abſterben/ oder mag nicht gruͤnen und Frucht tragen davon die Seele iffet. 15. Als nun Adam und Eva in der Thieriſchen Eigen⸗ ſchafft auff gewacht wahren/ ſo ſtundt das Thier allda nak⸗ kend und bloß/ denn zuvor hatte das Himmels Bilde den euſſern Menſchen gantz durchdrungen und bekleidet mit Goͤttlicher Krafſt/ denn das Thier war zu vorhin nicht offenbahrʒ dieſelbe Eigenſchafft lag in der Temperantz ver⸗ borgen/ gleich wie auffer der Creatur auch iſt: Als aber jetzt das Bilde aus der Him̃liſchen Esſentz verblich/ ſo ward das Thter/ als die Thieeiſche Eigenſchafft/ offenbahr; ſo ſtundt nun die arme Seele aus dem erſten Principio allda mit dieſem Thiere uͤmgeben/ gantz nackend und bloß. 16. Were aber das Thier im amfange des Menſchen offenbahr geweſen/ ſo hette es auch ſein Kleyd aus ſeiner Esſentz mitbracht/ wie andere Thiere: Aber der Menſch war nicht in das Thteriſche Leben geſchaffen/ und ob es Gott wol erkante daß es alſo gehen wuͤrde/ zu welchem Ende er ihm dan mancherley Thlere zu ſeiner Spetſe und Kleydung ſo hat er den Menſchen dennoch in das wahre In Hiũiliſcher Eslentz geſchaffen/ auff daß er dafſ⸗ eS Bilde ſo es fiehle/ moͤchte wieder in ſeinen Sta- tum bringen/ durch eine neue Bewegun⸗ gund Weederge⸗ buhrt/ wie in Chriſto geſchehen iſt. 17. Unſer ſchreiben langet alleine dahin/ zu forſchen das Bilde Gottes/ wie das erſchaff en/ und wie es verdorben/ und wie es wieder ſoll in ſeinen erſten Statum kommen/ die neue Wiedergebuhrt aus Chriſto recht zuverſtehen/ und den innern und euſſern Menſchen zu erkennen/ was der ſterb⸗ liche und der un ſterbliche ſey/ und wie er ſterblich worden: auch wie thme zu tuhn ſey/ daß er wieder in ſeinen erſten Statum komme. Das XXII. Capittel, Vom Uhrſtandt der wuͤrcklichen Suͤnden/ und von der Erweckung Gottes Zornes in Menſchlicher Etgenſchafſt. K tij Die