muay Cap. 43.. wie es Gott dens Abrabam andentete, 439 EENEI? f K chten mit dem Gottloſen/ daß der Gerechte ſey wie der Gotkloſe/ das ſey ferne von dir/ der du aller Welt Rich⸗ ter biſt/ du wir ſt ſo nicht richten, 17. Dieſes iſt nun die gar ſchöͤne Figur/ wie Abraham (im Glaubens-Ente in Chriſti Perſon und Geiſt) fuͤr Gott/ als fuͤr dem Drey einigen Gott/ fuͤr die ſtrenge Gez| rechtigkeit Gottes trit/ und den Vater wil verſoͤhnen/ und fuͤr ſeine Kinder bittet/ welche unter dem hauffen der Gott⸗ loſen wohnen/ daß doch ſein Vater wolte dieſen Ort(wo|' noch fromme Menſchen wohnen) verſchonen mit der D Straffe/ und zeugt ſelne Barmhertzigkeit in ſeine Gerech⸗ kigkeit/ und ſaget: Du wirſt ſo nicht richten/ der du al⸗ T ler Welt⸗Richter biſt.: 1 18. Dieſe Figur iſt anders nichts/ als GOtt in ſeiner Gerechtigkeit/ und Gott in Chriſto mit ſeiner Barmher⸗ higkeit. Allhie ſtunden die zwey Bilde neben einander; was waͤre es ſonſt/ daß ein Menſch wolte Gott auffhal⸗ en/ daß er nicht thue was er wolle? Va A 19. Der Menſch Chriſtus helt Gottes Gerechttgkeit 0 nd ſtrenges Gerichte uͤber den hauffen Gottloſer Men⸗ ſchen auff/ ſonſt waͤren ſie wol im Paradeyß im erſten Un⸗ 3 gehorſam gefreſſen worden. Dieſer iſts/ der fuͤr Gott und a e n Gott trit/ als in Gottes Zorn/ denn er iſt aus Gott/ l ih arum kan er fuͤr Gott tretten. i l 20. Daß iſt das geformte Wort/ als die Creatur ſtehet fuͤr dem Gerichte/ und ſitzet im Gerichte und laͤſt den Zorn icht richten/ weil noch fromme Menſchen da ſind/ wie lhte zu ſehen; wan noch zehen Perſonen waͤren from ge⸗ eſen/ ſo hette Gott verſchonet: Aber da waren nicht mepe ls nur drey Perſonen noch uͤbrig fuͤr Gott/ als Loth mit wey Toͤchtern; ſein Weib war auch nicht tuͤchtig/ darum/ b ſie wol aus Sodom ausgteng/ doch ſtehen blieb und zur Saltz⸗ſeulen ward/ wie hernach ſoll erklaͤret werden. 21. Abraham/ das iſt/ der Geiſt Chriſtt/ handelte ſo weit mit GoOtt/ wolte uͤm 10. Perſonen aller dleſer örther nlen verſchonen: Aber ſie waren alle abgewichen biß auff ſeines Bruders Sohn/ welcher ein Fremdlingur ſem Vol⸗ kke war/ den fuͤhrte Gott von ehe heraus/ ehe er ren Grim̃ anzuͤndete,