muay Cap. 43.. wie es Gott dens Abrabam andentete, 439EENEI? f Kchten mit dem Gottloſen/ daß der Gerechte ſey wie derGotkloſe/ das ſey ferne von dir/ der du aller Welt Rich⸗ter biſt/ du wir ſt ſo nicht richten,17. Dieſes iſt nun die gar ſchöͤne Figur/ wie Abraham(im Glaubens-Ente in Chriſti Perſon und Geiſt) fuͤrGott/ als fuͤr dem Drey einigen Gott/ fuͤr die ſtrenge Gez|rechtigkeit Gottes trit/ und den Vater wil verſoͤhnen/ undfuͤr ſeine Kinder bittet/ welche unter dem hauffen der Gott⸗loſen wohnen/ daß doch ſein Vater wolte dieſen Ort(wo|'noch fromme Menſchen wohnen) verſchonen mit der DStraffe/ und zeugt ſelne Barmhertzigkeit in ſeine Gerech⸗kigkeit/ und ſaget: Du wirſt ſo nicht richten/ der du al⸗ Tler Welt⸗Richter biſt.: 118. Dieſe Figur iſt anders nichts/ als GOtt in ſeinerGerechtigkeit/ und Gott in Chriſto mit ſeiner Barmher⸗higkeit. Allhie ſtunden die zwey Bilde neben einander;was waͤre es ſonſt/ daß ein Menſch wolte Gott auffhal⸗en/ daß er nicht thue was er wolle? Va A19. Der Menſch Chriſtus helt Gottes Gerechttgkeit 0nd ſtrenges Gerichte uͤber den hauffen Gottloſer Men⸗ſchen auff/ ſonſt waͤren ſie wol im Paradeyß im erſten Un⸗ 3gehorſam gefreſſen worden. Dieſer iſts/ der fuͤr Gott und a en Gott trit/ als in Gottes Zorn/ denn er iſt aus Gott/ l iharum kan er fuͤr Gott tretten. i l20. Daß iſt das geformte Wort/ als die Creatur ſtehetfuͤr dem Gerichte/ und ſitzet im Gerichte und laͤſt den Zornicht richten/ weil noch fromme Menſchen da ſind/ wielhte zu ſehen; wan noch zehen Perſonen waͤren from ge⸗eſen/ ſo hette Gott verſchonet: Aber da waren nicht mepels nur drey Perſonen noch uͤbrig fuͤr Gott/ als Loth mitwey Toͤchtern; ſein Weib war auch nicht tuͤchtig/ darum/b ſie wol aus Sodom ausgteng/ doch ſtehen blieb und zurSaltz⸗ſeulen ward/ wie hernach ſoll erklaͤret werden.21. Abraham/ das iſt/ der Geiſt Chriſtt/ handelte ſoweit mit GoOtt/ wolte uͤm 10. Perſonen aller dleſer örthernlen verſchonen: Aber ſie waren alle abgewichen biß auff ſeinesBruders Sohn/ welcher ein Fremdlingur ſem Vol⸗kke war/ den fuͤhrte Gott von ehe heraus/ ehe er ren Grim̃anzuͤndete,—————