Des propheten clix der ritter. der da beweret die neü en ritter. vnd ſechtzig man̄ von dem volck des landes die da wur den funden in mitt der ſtatt Aber nabuſardan der meyſter der rit­terſchaſſt name ſÿ vnnd zuͦfuͤret ſÿ in reblatha czuͦ dem künig der babilonier. der ſchluͦg ſÿ vnnd er ſchluͦg ſÿ in reblatha in dem lan­de emath. Vnnd juda ward über tragen von ſeinem lande. Dyſes iſt das volckē das nabuchodono ſor übertruͦg in dem ſÿbenden ja­re. dreütauſendt vnnd ſibenund­zweinczig juden. In dem achtze­henden jar übertrüg nabuchodo­noſor von jheruſalē achthundert vnnd zwuͦunddreyſſig ſelen. In dem dreyundzweintzigeſten jar nabuchodonoſor. nabuſardan meyſter der ritterſchafft. übertruͦ ge ſÿbenhundert vnnd fünfund­uierczig ſelen der juden. Darum̄. aller ſelen wurdē gezelet viertau ſent vnnd ſechßhundert. Vnd es warde gethan in dem ſÿbenund­dreyſſigeſten jare des übergang­ges joachim des künigs juda in dem zwoͤlfften monet vnd an fünffundzweyntzigeſten tag des moneds euilmerodach der kü­nig der babiloner in dem jar ſey nes reyches huͦb auff das haubt joachi des kuniges jude. vnnd fuͤrt jn auß hauß des kerck ers. vnnd redet auch guͦte dinge mitt jm. Vnd er ſaczt feinen thro ne über die throͤn der kunige. die da waren nach jme m babilon. vnnd er verwandelt die gewan­de ſeines kerckers. vnd er das brot vor jm zuͦ allen zeytten alle tage ſeines lebens. Vnd jm wur­den gegeben ſeine ſpeyß mit ewi­ger ſpeyß von dem künig der ba­bilonier. geordendt durch eynen yegklichen tag. alle tag ſeines le bens. biß an den tage ſeines tods Ein ende hat die weyſſagung des propheten Iheremie. Vnnd hebet an die klag oder das buͦch der zaͤher des vorgenanten weyſ ſagen jheremie. Vnd wirdt das buͦch in hebreyſch eyngeſchriben cynoth. Das erſt capitel Wie der prophet in diſem erſten vnnd andern capiteln beweynet die zerſtoͤrung der ſtat jheruſalē vnnd verwuͤſtung des tempels. Vn̄ wie er damit noch mer men. ſchen zuͦ mitleidung beweget. vn̄ bekennet die gerechtigkeyt got­tes. vndter der beſchreybūg nach ordnung des alphabets. Nd es war de getan dar nach. da iſ­rahel wz ge fuͤret in dye gefaͤncknuſs vnnd jheru ſalem was verwuͤſtet Iherenas der weyß ſag ſaß vnnd weynet vnnd kla­get diſe klag in jheruſalem. vnd erſeüfftzet auch gar mit bitterm gemuͤte vnnd weynet vnd ſpra­che. Aleph. Inwoͤlicherweiß ſicz et die ſtat alleī vol volcks. ſÿ iſt wordē als ein witwe ein fraw v. v.