vorred inDieDan ielem ccixorientiſchen gegent biß zuͦ der gegent des nidergangs zabulon. eine. Vnd auff dem kreÿß zabulonvō der gegent des aufgangs bißzuͦ dem teÿl des moͤres gad eine.Vnnd auff dem kreÿß gad zuͦ dergegent des mittages in dem mittage. vnd ſein ende wirt von thamar biß zuͦ dē waſſern der widerſprechung cades. vnnd das eerbgegen dem groſſen moͤre. Das iſtdie erd. die jr werdt laſſen in dzloße den geſchlaͤchten jſrahel. vn̄das ſind jr teÿlung. ſpricht d̓ herre got. Vn̄ das die außgeng außder ſtat. von der gegent mitternachte fünffhundert vn̄ viertauſentwirſt du meſſen. vnd die portender ſtat allen geſchlaͤchtē iſrahel.Drey pforten von mitternachte.Die pforten ruben. eine. vnd diepforten juda. eine. die pforten leui. eine. Vn̄ zuͦ der gegent des aufgangs ſunfhūdert vnd viertauſent. vnd dreÿ pforten. Die pforte joſeph. eine. Die pfort beniameine. Die pfort dan. eine. Vnd zuͦder gegent gaͤn mittemtag funfhundert vnd viertauſent wirdſtdu meſſen. vnd dreÿ pforten. Diepfort ſÿmeonis. eine. Die pforttſachar. eine. Die pfort zabulon.eine. Vnd zuͦ der gegent gaͤn demnider gang fünfhundert vn̄ viertauſent. vnd jr pforten dreÿ. Diepfort gad. eine. Die pfort aſer. eine. Die pfort neptalim. eine Durch den vmbgange achtzehentauſent. vnd der nam der ſtat auß dēſelben tag. der herre daſelbſt¶ Ein ende hatt der prophettezechiel. Vnd hebt an die vorrede ſant jheronimi in den propheten danielem.Ie heÿligenkirchen desherrn vnſeres ſaͤligmacheres leſennit danie eiēden propheten nach deraußlegung der ſibenczig tulmaͤtſchern. Aber ſÿ gebrauchē d̓ außlegung des meÿſters theodocionis. Vnd warumb ſich das hattgebürt. das weÿß ich nicht. Doch es mag darumb ſein. das dÿewort vnd rede diſes buͦchß dan̄ielis iſt geweſen chaldeÿſch. Vnddie ſelb ſprach zweÿet ſich in ettlichen eygenſchaͤfften von vnſerzungen. Vnd darumb dye ſibenczig tulmaͤtſchen wolten nitt gebrauchen in jrer außlegunge derchaldeyſchen zungen. Darumbedz die buͦchſtaben der chaldeÿſchen an der zale. vnd an dem landtſind geleyche den hebreÿſchen buͦſtaben. ÿedoch nitt an der geſtalte oder an den zungen der virgel.vn̄ diſes buͦchs. es ſeÿ dan̄ daz ſÿoder ein and̓. der nitt erkan̄t iſt d̓