über denDie vorredrahel. vnd nach dē leib iſt er geweſen ein leuit. vnd darnach alser bekert ward zuͦ dē glauben criſti. da beſchrib er dz ewangeli indem welſchen land. vnd in dē ſelben hatt er erzeygt was er ſchuldig ſey geweſt chriſto dē herrenvnd ſeinē geſchlaͤcht. wān er hatbeſtetigt vnd beueſtigt dē anfange ſeins ewangeliums auß d̓ ſtȳme des prophetē malachie. da eralſo ſchreybt. Nemtwar. ich willeüch ſenden meinē engel für eüerantlutz. Vnnd auch nymbt er denanfang ſeins ewangeliums außder propheceyē des prophetē yſaie. da er alſo ſprichet. Ich bin einſtym̄ des ruͤffenden in der wuͤſtebereytent dē herren den weg. Auch beweyſt er die ordnung leuitiſcher außerwoͤlung. an dem dasdie leuiten ſind erwoͤlt darzuͦ. dzſÿ ſüllen außlegen die geſchrifftedes prophetē. Vnd ſind auch dieleuiten darzuͦ erwoͤlt das ſÿe beſunder in dem tabernackel vnd indē tempel got ſoltē dienen. Auchmarcus hatt erzeyget damit diewirdigkeyt ſeins geſchlaͤchtes d̓leuiten. wan̄ er hat gepredigt jdhannem dē tauffer den ſun zacharie. wie das er ſey geſant wordēvnd geordent zuͦ predigen in derſtÿm eins außſprechendē engelsdas er ſolt beweiſſen das dz wortnit alleyn wer fleyſch wordē. vn̄beſunder das er ſolt beweyſen dēgeyſtlichen leichnam des herrendaz wir criſten ſind nach der ſelēdas der ſelbe geyſtlich leychnamwer lebendig worden durch diegenad gots. mitt der genade dergoͤtlichen ſtymme. vnnd daſſelbviſt geſchehen in dem anfang euāgeliſcher predig. auff dz. waͤr dzwurd leſen. wurd nütz dauon haben Des erſten. daz er wurd wiſſen wenn in dem herren. vnd nitin den ſünde der anefang fleyſchlicher geburt wurd zuͦ geeygent.das vernym̄ alſo. die geburt johannis geſchahe wunderlich durch die krafft vnd durch die wurckung des herrē. Der ander nutziſt das des menſchen gemuͤte ſolſein ein wonung des ſaͤligmachers. Vnd das hat ein bewerungeauß der prophecey yſaie. Da eralſo ſpricht. bereyt dem herren dēweg. Der dritt nütz iſt. wen̄ dermenſche wurde finden das ewigwort. des worts ſtym iſt Iohannes geweſt. das dann der menſchwurde finden. das er dan verloren het durch die mithellung. dziſt durch die geſpraͤch die miteinander het der teüfel vn̄ eua in dēparadeyß. von dē der mēſch warde außgetriben vn̄ verloͤß die genad gots. vnd fürwar da d̓ euāgeliſt marcus anfienge dz werckdes waren ewangelij. da huͦb eran zepredigē von d̓ tauff des herten. daz iſt von d̓ tauff johannisdē der herr ſant zetauffen. er hattnit gearbeyt in d̓ geburt des leybes. dz iſt er hat nit beſchriben vōder leiblichē geburde vnſers herren. dz macht das dz vor jm matheus vnd luras. haben beſchribēbeſunder hat marcus außgelegetgentzlich die ſaczung der wuͤſte.vnd die zal d̓ faſten criſti. dz waren die. xl. tag vnnd die. xl. naͤcht