Iante B ſi ſumus. Sꝫ d̓r abnēmūg deß mons) dū de maria accipi tur in epl̓a. Iericho ciuitas fuit opulēta de oībꝰ neceſſarijs p̄ter qͣꝫ de aqua q̄ ibi amara erat ⁊ nō potabilis. Ieſus eſt deus humanatꝰ. Sed xp̄s d̓r hō deificatus id eſt deifice vnctus. Iheſobita. ē qͥ actu in celo ſaluatus eſt. Dicit̉ aūt a ieſu ſaluatore. Sꝫ xp̄ianꝰ d̓r(geſalbter) vn̄ nos dicimur hic xp̄iani. ſed alibi in celo dicemur iheſobite. Iheruſalē viſio pacis interp̄tat̉(vel ſamlūg der glaubigen. Iheroſolimitani ſunt monachi(heilgen greber. Ignarus(vnwyſer/ vnwiſſender/ ein kunſtloſer) ⁊ ꝓprie qui oīno nihil ſcit. Sꝫ rudis qͥ aliqͥd ſcīe ꝑ ſe acqͥſiuit. Ignauia(fulkeit/ langſamkeit der ꝟnūfft) tarditas. ſtulticia ⁊ d̓rſepe eſſe corꝑis. Ignauus(langſammer in begrifflichkeit. qui eſt tardi inge nij tardus ad capeſcendū ſciam. Et ꝯponit̉ ab in et nauꝰ Itē ignauꝰ d̓r in efficax. piger. inſipiēs: ſtultꝰ(ein fuler/ treger. nō habēs motū. tediū hn̄s in oī bono(geet nit naher ⁊ ethimologiſat̉ qͣſi igne animi vacuus. Ignire(fuwerig machen/ entzunden Igniri(entzundt vnd fuwerig werden Ignitū eloquiū(fuwerig rede vel geſchrifft. gnobilitas(vnedelkeit. Ignobilior(ein vnwirdigerIgnominia(erloßigkeit die nit zu nennē iſt/ namlorigkeit. vel nenloßigkeit/ ſchentlichkeit/ dz ſich die lut ſchēmē es zu nēnen ſo ſchētlich iſt es/ ſchmacheit/ ꝟſchmeūg/ ſchā(perkeit/ ſchēdūg Ignominioſum(ſchētlich ding. Ignominioſior(ein ꝟſchmechter. Ignorare(nit wiſſen/ nit erkēnen/ vnwyſſenheit haben/ nit kūmē/ ychtzig vel nichtz dar vmb wiſſen. Ignorās ꝓ ignorant̉. vt illa igrās agit(vnwiſſenlich. ⁊cͣ. Ignorātia(vnwiſſenheit/ kūſtloßigkeit/ einfaltigkeit. Ignorātia inuincibilis(vnwiſſenheit dy einer nit kan od̓ mag vberwinden. Ignoſcere ꝟgeben/ ꝟſehen/ ſchonē/ verzyhen/ erbarmē. Ignoſcibilitas(ꝟzyglichkeit/ dū qͥs libenter remittit ⁊ ꝑcit