Iante B ſi ſumus. Sꝫ d̓r abnēmūg deß mons) de maria accipi tur in epl̓a. Iericho ciuitas fuit opulēta de oībꝰ neceſſa­rijs p̄ter qͣꝫ de aqua ibi amara erat potabilis. Ieſus eſt deus humanatꝰ. Sed xp̄s d̓r deificatus id eſt deifice vnctus. Iheſobita. ē actu in celo ſaluatus eſt. Dicit̉ aūt a ieſu ſal­uatore. Sꝫ xp̄ianꝰ d̓r(geſalbter) vn̄ nos dicimur hic xp̄i­ani. ſed alibi in celo dicemur iheſobite. Iheruſalē viſio pacis interp̄tat̉(vel ſamlūg der glaubigen. Iheroſolimitani ſunt monachi(heilgen greber. Ignarus(vnwyſer/ vnwiſſender/ ein kunſtloſer) ꝓprie qui oīno nihil ſcit. Sꝫ rudis aliqͥd ſcīe ſe acqͥſiuit. Ignauia(fulkeit/ langſamkeit der ꝟnūfft) tarditas. ſtulticia d̓rſepe eſſe corꝑis. Ignauus(langſammer in begrifflichkeit. qui eſt tardi inge nij tardus ad capeſcendū ſciam. Et ꝯponit̉ ab in et nauꝰ Itē ignauꝰ d̓r in efficax. piger. inſipiēs: ſtultꝰ(ein fuler/ tre­ger. habēs motū. tediū hn̄s in bono(geet nit naher ethimologiſat̉ qͣſi igne animi vacuus. Ignire(fuwerig machen/ entzunden Igniri(entzundt vnd fuwerig werden Ignitū eloquiū(fuwerig rede vel geſchrifft. gnobilitas(vnedelkeit. Ignobilior(ein vnwirdiger­Ignominia(erloßigkeit die nit zu nennē iſt/ namlorigkeit. vel nenloßigkeit/ ſchentlichkeit/ dz ſich die lut ſchēmē es zu nēnen ſo ſchētlich iſt es/ ſchmacheit/ ꝟſchmeūg/ ſchā­(perkeit/ ſchēdūg Ignominioſum(ſchētlich ding. Ignominioſior(ein ꝟſchmechter. Ignorare(nit wiſſen/ nit erkēnen/ vnwyſſenheit haben/ nit kūmē/ ychtzig vel nichtz dar vmb wiſſen. Ignorās ignorant̉. vt illa igrās agit(vnwiſſenlich. ⁊cͣ. Ignorātia(vnwiſſenheit/ kūſtloßigkeit/ einfaltigkeit. Ignorātia inuincibilis(vnwiſſenheit dy einer nit kan od̓ mag vberwinden. Ignoſcere ꝟgeben/ ꝟſehen/ ſchonē/ verzyhen/ erbarmē. Ignoſcibilitas(ꝟzyglichkeit/ qͥs libenter remittit ꝑcit