xv iijᵐlxxv. yeſſe yſa y ein var ter dd̓. Der dauid iſt geſyn der ander künig iſrahel ein man. noch hertzē gots gewelt zuͦ eim künig. geſalbt in ſiner iugēt durch ſamuelem. hat noch tod ſaul regniret xl. jor. vil geſchich ten des ſelben werdent beſchriben im erſten vnd andren buͦch künig das jor vor xp̄s gebuͦrt. Mcxxiiij. Hie hebt ſich an dz ie gſ ſff e vff u. tz rff die durchfuͤrrig Mlxxiiij.. and̓küv nig dd̓. xl. jor vpn̄d aſt weav vne iiijᵐcxxv. Der Dauid erſchint in dem menſch lichē geſchl ſecht als ein ſchreck od̓ wunder in wellem ſind ye diſe ding vereint ge ſyn ſo groſi hoͤhi. ſo groß demuͦt. ſo groß ſtrēgikeit. ſo groß miltikeit. ſo groß ſorg we ltlicher ding. ſo rein vnd geiſtlich betrachtung der geiſtlichen ding der ſo vil lüt vmb brocht ſo vil trehen vergoß. Der yeſſe hat zwene namē ge han wan hieß in ouch ſai ein vatter dauid des man dick gedenckt in der heiligē geſchrifft xp̄us iſt von im kūmen. Der Saul der erſt kü­nig iſrl hat geregiret ein Saul jor oder xl mit ſamuel vn̄ erſt iſt geſyn dem geſchlecht nig. benianim. eb er vff nam das rich. was er erwelt vn̄ guͦt. dor noch er ellenklich ab ſine werck beſich am erſtē regū am ix. Gad. die drig Nathā hād ge Aſaph wiſſa gt in den zitē Dauid. Der nathan iſt geſin ein ſuͦn dauids bruͦders vn̄ ein zuͦgewunſchſter ſuͦn yſay. ſamu­el xvij xl. jor mit Saul. Diſer aller heiligiſter man ſamuel geborn̄ von einer vn fruchtbaͤrn̄ muͦter diēt in ge genwertikeit des herren von kintheit bitz in ſyn alter was er vaſt guͦts wandels doch was er kein biſchoff wan er was nit von dem ſomen aaron ſunder chore oder als aug ſeit in dem buͦch der wyderſprechūg iſt geſyn von aarō. aber nit eins prieſters ſuͦn. hat gericht über iſrahel al die tag ſo er gelebt hat. wan fürwar er iſt geſyn ein getruwer x phet des herren. yederman früntlich. hat zwen künig geſalbet. zuͦ erſt ſaul. dor noch dauid. doch nit das er eins wegs regniret ſund̓ wen es got ſchickt. liſt doch nye mant im gantzen alten teſtament der für die fiend gebettē hab dan er vnd Moyſes. do durch wirtbewert das ſü habēt die ewāgeliſch volkūmenheit erfült von zit der ver­kündūg des ewāgeligē. ſyn lebē beſich am anfāg vn̄ dor noch bitz an dz end j. regū. X achi tob. Der achitob ein ſuͦn phinees eins ſuͦns heli was ein vatter achimelech den ſchluͦg ſaul mit allem ſym volck vmb dauids willen am j. regū am xxij. achi­mile­ch. abia­thar. Der Abithar floch zuͦ dauid als ſeit im buͦ ch regū. was erwirdig al die tag. Dauid vnnd ein biſchoff.