Dieſe alle ſrynd/ ob Gott wil/ nicht verdampt/ ſondern onz weifendlich/ in der ewigen Seligkeit/ Die haben den Lu⸗ theriſchen freye Exercitium geben/ warumb wolten dann J. Mayſt. ſo ſtarckes Gewiſſen nehmen/ die Lutheriſchen ver⸗ bleiben zulaſſen in dem was vorige geben ſind dieſelbigen nit verdampt/ daß ſie es geben/ haben ſich Ihr. Mayſt. viel we⸗ niger zube ſor gen/ in Ihrer Anteceſſorn conceſſion vnd ſo lang poſſedirten Vbung/ vder diß/ warumd iſts nicht ein Gewiſſens Sache geweſen/ ehe Ihr. Mayft. den Lutheriſchen verſprochen/ dieſelben verbleiben zulaſſen/ allermaſſen er tempori Cæſaris Matthiæ. Den andern Sinwurff betreffend/ finden wir in Hiſto⸗ vieny Das hohe Potentaten fuͤr kein Spot halten/ wenn ſie von jhren propoſito gewichen/ welches zu verberben des Landes gereichet/ wie offt haben die Koͤnige in? Franckreich jhre Hu⸗ genotten reltituirt, propter communi bonum, iſt derwegen allhier zu ſehen/ ob die reltitution rahtſam/ denn auch nůtz⸗ lih. Daß dieſelben rahtſam/ argumentire ip. Auß jetziger Heyraht mit Fran ckreich vnd Gngelland/ welche jhre Heyr. dilpenſirt, darmu beyde Koͤnigreich in beſ⸗ ſern Vertrawen leven/ pnd einander die Hand bieten moͤch⸗ ten/ welches J. Mayſt. in die ſen halb oden Land denſelben wieder auffzuhelffen/ auch wol pracuceen vnd die Lutheri⸗ ſchen mit vnd neben vns verbleiben laſſen koͤnten. Berden ju Slain pnd anderswo die Juͤden ohne Va⸗ ferfheid mit ibien Synagogen geduldet/ dic abgefagte geins De vnd O eråchter Cirfi/0er glaubwuͤrdigen Jungfraw vnd uiter Goites pud aller Veuligen leyn⸗ hergegen bannod mape ifi pns mer hif fifin ti davoni ſchen⸗ fopra gif Rexci eleji wig nihi drg oorti fat dm iali Peyi ftn m Gi