Dieſe alle ſrynd/ ob Gott wil/ nicht verdampt/ ſondernonz weifendlich/ in der ewigen Seligkeit/ Die haben den Lu⸗theriſchen freye Exercitium geben/ warumb wolten dann J.Mayſt. ſo ſtarckes Gewiſſen nehmen/ die Lutheriſchen ver⸗bleiben zulaſſen in dem was vorige geben ſind dieſelbigen nitverdampt/ daß ſie es geben/ haben ſich Ihr. Mayſt. viel we⸗niger zube ſor gen/ in Ihrer Anteceſſorn conceſſion vnd ſolang poſſedirten Vbung/ vder diß/ warumd iſts nicht einGewiſſens Sache geweſen/ ehe Ihr. Mayft. den Lutheriſchenverſprochen/ dieſelben verbleiben zulaſſen/ allermaſſen ertempori Cæſaris Matthiæ.Den andern Sinwurff betreffend/ finden wir in Hiſto⸗vieny Das hohe Potentaten fuͤr kein Spot halten/ wenn ſie vonjhren propoſito gewichen/ welches zu verberben des Landesgereichet/ wie offt haben die Koͤnige in? Franckreich jhre Hu⸗genotten reltituirt, propter communi bonum, iſt derwegenallhier zu ſehen/ ob die reltitution rahtſam/ denn auch nůtz⸗lih.Daß dieſelben rahtſam/ argumentire ip.Auß jetziger Heyraht mit Fran ckreich vnd Gngelland/welche jhre Heyr. dilpenſirt, darmu beyde Koͤnigreich in beſ⸗ſern Vertrawen leven/ pnd einander die Hand bieten moͤch⸗ten/ welches J. Mayſt. in die ſen halb oden Land denſelbenwieder auffzuhelffen/ auch wol pracuceen vnd die Lutheri⸗ſchen mit vnd neben vns verbleiben laſſen koͤnten.Berden ju Slain pnd anderswo die Juͤden ohne Va⸗ferfheid mit ibien Synagogen geduldet/ dic abgefagte geinsDe vnd O eråchter Cirfi/0er glaubwuͤrdigen Jungfraw vnduiter Goites pud aller Veuligen leyn⸗ hergegen bannodmapeifipnsmerhiffifintidavoniſchen⸗fopragifRexcielejiwignihidrgoortifatdmiali‘PeyiftnmGi