Morgenroͤhte im Auffgang⸗ 4¹Baum oder in die Erde bringen/ und ob er gleichAila des Baumes Sohn iſt/ alſo iſts auch inder Naturaimig Der H. Mann Moſes war alſo hoch und tieff indieſem Lichte/ daß auch das Licht die dideriſche ge⸗Ga burt verklaͤrete/ davon die euſſerſte geburt des Flei⸗NWN Ejes in feinem Angeſicht verklaͤret ward/ und be⸗as fih gehrte auch Gottes Licht vollkoͤmmlich in der Si⸗rpm deriſchen geburt zu ſehen. iTW, Aber es konte nicht ſeyn/ dann es ligt der Zorn⸗ſduh ſegel dafůr/ dann es kan auch die gantze Natur derSickeriſchen geburt in dieſer Welt das Licht Gotteso nicht ergreiffen/ darumb iſt das Hertze Gottes ver⸗wh borgen/ das doch an allen enden wohnet/ und allesAlad hegreiffet. nU y| Afo hefu/ daf der TAG fey får dèr Zett derm Sonnen und Sternen geweſen/ dann da GOTſolck ſprachꝛ Es wade lichte/ Cenefr,.3. da ift dasdt fidt durch die Finſternis gebrochen/ und die Fin⸗0 fernis hats nidyt begrieffen/ ſon dern iſt in ſeinemWi! Sede blieben figen,; Egaki Auch ſo ſiheſtn/ wie der Zorn GOttes/ in der enſ⸗nW ſerſten geburt der Natur/ verborgen lige und ruhe/hund kan nicht auffgeweckt werden/ die MenſchenMi! wecken ihn dann ſelber auff/ welde auch mit threrIM fleiſchlichen geburt mit dem Zorne in der euſſerſtenMN! gebutt der Narnrinqualiren,Darumb/ ob nun jemand zur Höllen verdamptmwuͤrde/ darff er nicht ſagen/ Gott habe es gethan/KMW oder er wolle daſſelbe ſondern der Menſch erwecketdas Zornfeur ſelber in thme/ welches/ wann es hren⸗í H ie ehtiny mit na Zorn und dem hoͤl⸗ſliſchen Feuer inqualiret als ein ding. 1jfi 9 Do WannMiyè