Morgenroͤhte im Auffgang⸗ Baum oder in die Erde bringen/ und ob er gleich Aila des Baumes Sohn iſt/ alſo iſts auch inder Natura imig Der H. Mann Moſes war alſo hoch und tieff in dieſem Lichte/ daß auch das Licht die dideriſche ge⸗ Ga burt verklaͤrete/ davon die euſſerſte geburt des Flei⸗ NWN Ejes in feinem Angeſicht verklaͤret ward/ und be⸗ as fih gehrte auch Gottes Licht vollkoͤmmlich in der Si⸗ rpm deriſchen geburt zu ſehen. iT W, Aber es konte nicht ſeyn/ dann es ligt der Zorn⸗ ſduh ſegel dafůr/ dann es kan auch die gantze Natur der Sickeriſchen geburt in dieſer Welt das Licht Gottes o nicht ergreiffen/ darumb iſt das Hertze Gottes ver⸗ wh borgen/ das doch an allen enden wohnet/ und alles Alad hegreiffet. nU y | Afo hefu/ daf der TAG fey får dèr Zett der m Sonnen und Sternen geweſen/ dann da GOT ſolck ſprachꝛ Es wade lichte/ Cenefr,.3. da ift das dt fidt durch die Finſternis gebrochen/ und die Fin⸗ 0 fernis hats nidyt begrieffen/ ſon dern iſt in ſeinem Wi! Sede blieben figen,; E gaki Auch ſo ſiheſtn/ wie der Zorn GOttes/ in der enſ⸗ nW ſerſten geburt der Natur/ verborgen lige und ruhe/ hund kan nicht auffgeweckt werden/ die Menſchen Mi! wecken ihn dann ſelber auff/ welde auch mit threr IM fleiſchlichen geburt mit dem Zorne in der euſſerſten MN! gebutt der Narnrinqualiren, Darumb/ ob nun jemand zur Höllen verdampt mwuͤrde/ darff er nicht ſagen/ Gott habe es gethan/ KMW oder er wolle daſſelbe ſondern der Menſch erwecket das Zornfeur ſelber in thme/ welches/ wann es hren⸗ í H ie ehtiny mit na Zorn und dem hoͤl⸗ ſliſchen Feuer inqualiret als ein ding. 1 jfi 9 Do Wann M i y è