Cap.6. Vom Weſen der geibligkeit. 25 oe it, W Ir erkennen daß Gott in ſeinem eigenen Weſen kein Weſen iſt/ ſondern nur blof dte Kraf/ bder der Verſtand zum Weſen/ als ein ungruͤndlicher ewi⸗ ger Wille/ in deme alles lieget/ und der ſelber Alles iſt/ und doch nur Eines iſt/ und ſich aber begehrt zu offenbah⸗ ren/ und in ein Geiſtlich Weſen eln zufuͤhren/ welches esad Seuer in der Liebe- Begterde/ in Krafft des Liechts geſchicht. 2. So iſt doch aber das wahre Goͤttliche Meſen(ver⸗ ſtehet Weſen/ und nicht den Geiſt Gottes) anders nichts/ als der geoffenbahrte Verſtand/ oder dle Formirung der Kraͤfſte/ und ſtehet in der Begerde/ das iſt/ in der tebe- Beglerde/ da eine Kraſſt die andere im Schmacke/ Ruche/ Fuͤhlen/ Sehen und Hoͤren/ in der Eſſent und Qual der Eigenſchafft erkennet/ davon das groſſe ſaͤhnliche Begeh⸗ ten entſtehet. In denen Eigenſt chafften wird der geoffen⸗ bahrte GOtt verſtanden/ als in einer feurigen Flamme der Liebe. Begierde/ da ein eitel Wolſchmaͤcken/ Wol⸗ rüchen/ gerne Hören/ lteblich und freundllch Sehen/ und ſanfte Wollthun oder Fuͤhlen innen iſt/ und iſt doch nur ein Getſtlich Weſen/ da nur die Kraͤfſte/ welche ſich durch die Impreſſion haben in Eigenſchafft eingefuͤhrt/ und durchs Feuer im Liechte offenbahret/ alſo in einem Siebes fotel in und mit einander ringen/ gleich einem lieblichen Geſange/ oder gebaͤhrenden Harmoni oder Freu Dieſes iſt alſo nur des geoffenbahrtenz. wte ſich das kraͤftige all ſelbſt Gebaͤhren/ aus der Göttlichen Weißheit ver 3. Wann wir aber wollen iſcher oder Goͤtt⸗ licher Weſenhett reden/ darinnen fich die Goͤttlichen Kraͤffte wieder in eine Formtrung/ in einen eufferlichen Srad einfuͤhren/ ſo muͤſfen wir ſagen/ daß ſich dte Kraͤffte des geformten und geoffenbahrten Worts in ihrer Siebe- l Begierde/ wieder ín ein eufferlichers Weſen einfuͤhren/ nach aller Kraͤffte Etgenſchafft/ darinnen ſie thr Llebe⸗ ſpiel als in einem Gehaͤuſe verbringen koͤnnen/ daß ſte etwas ha⸗ ah MeD 5 dartnnen i ir tirem AA OA Siebe- ſpmiel mit ſich ſplelen/ und dafſelbe wird nun glſo verſtanden. tj 4e Gieh af e] P