*u Cap. 24. wie der entſtanden ſey. 17918, Was Tohrheit iſts dan/ dag der Zweig wil ein eisgener Baum ſeyn/ und zeucht ſich auff als ein fremdes ge⸗waͤchſe/ als ſtuͤnde ſein Nebenaſt nicht auch in ſeinemStamme: Der Schlangen eingefuͤhrtes Ens iſts/ das dieZweige am Lebens⸗Baume des Menſchen(vom eintgenLeben des Menſchen) abfuͤhret/ einen jeden Zweig in einenſonderlichen Hunger/ wollen ein etgener Baum in eigenerGewalt und Reglment ſeyn/ ſo begehret er der Vlelheitdieſer Welt zum Eygentuhm/ daß er ſich in der SchlangenEnte möge groß ziehen/ und ein groſſer/ dicker/ ſtarcker/fetter/ vielaͤſttger Baum ſeyn.19. Ja Fritz riech/ war nach reuchſt du? nach deeSchlangen Geylheit/ Brunſt und Gif/ und nach demZettlichen und Ewigen Tode/ das biſtu in dem eigenenBaume/ und nichts mehr; und ob du gleich ein Koͤntgwereſt/ ſo iſt doch das jenige unter dir nur deinem Amp⸗te/ und nicht dein Eigen.20. Wiltu wieder in den Lebens⸗baum eingehen/ undein Aſt an dem elnigen Leben des Menſchen ſeyn/ ſo muſtduin deinem Gemuͤhte und Begierde alles verlaſſen wasin dieſer Welt iſt/ und werden als ein kleines Kind/ undnur auff das ſehen/ was dir dein eigen Lebens⸗geſtirne(indeinem Ampte) zuwuͤrfft/ darinnen ſoltu wuͤrcken/ undnicht ſagen/ es iſt mein allein: Ob du wol der Ampemandarinnen biſt/ ſo dieneſtu doch nur darein der Wurtzel/ dar⸗auff du ſteheſt: Du traͤgeſt der Wurtzel in delner Arbeldthre Frucht/ die ſoltu ſtehen laſſen/ und dein Ampt damitpflegen/ deinem Bruder zu dienen/ und ſeinen Safft helffenmehren/ daß er neben dir auffwachſe/ und Frucht trage.21, In aller Selbhelt und Etgenhett iſt ein falſch ge⸗waͤchſe: Ein Bruder ſoll des andern Artzt und Erquickungſeyn/ und ihm ſein Gemuͤhte(mit Einfuͤhrung ſeines Lle⸗be-willens) ſtillen. Es wehre alles in dieſer Welt gnug/wenn es nicht der Geitz in eine Eigenheit einzöͤge/ und ſeli⸗nem Bruder gönnete als thm ſelber/ und lieſſe ſeine Hof⸗fahrt fahren/ die doch vom Teuffel tſt.22. Er rennet mit der groſſen Hoffahrt und Bauch⸗ſorge nur zum Teuffel in Abgrundt: Er wil Edel fynp a i a\