s64 Wie Eſau ſeine erſte Geburt verachtete/.x3.,tedas heute/ alvon nun an tn Ewigkeit thun: Das heiſ⸗ſet in Gott ſchweren/ als gantz verteuffen/ und in Goͤtl⸗che Gewalt elnergeben/ nicht zuwlderſtehen/ ben Bermejaung Goͤttlicher Ausſtoſſung.10. Und er ſchwur ihme: und allhier als er ſchwur/ ſohieß er Edom. Denn die feueriſche Seelen.Natur verteuf⸗fete ſich in die Luſt des Goͤttlichen Entis, dannenher heiſſekdiß Linſen⸗ gerichte rohtlicht: dan allhie in dieſem Schwurgieng die feuriſche Eſſentz in die Luſt des Goͤttlichen Entiseln/ ſo empfieng des Liechts Ens des Feuers Ens: und ſple⸗tet der Geiſt Moyſis alhier in der Figur/ wie fich dle Seezliſche Eigenſchaft indes Feurs Eſsentz in Chriſtt Menſch⸗werdung werde in dem Gdtrlichem Liechtes und Lebe Ens,im Bunde/ als in die Goͤttliche Luſt⸗ muͤſſen gantz elner⸗mimniothiepmtgeben/ und ewiglich verteuffen 5 wie der Llechts Ens werdedie verderbte Seeliſche feuriſche Natur annehmen/ und ihrden Luſt buͤfſen/ auch wie die Seele werde ihr Natur⸗techtum diß roth Gerichte uͤbergeben.11. Denn diß iſt eben die Figur/ wie GOtt der Vatterſeine Natur/ als die Seele ſeinem Sohn Chrifto ganginder Stebe-Ensein/ und zum Eigenthum giebet da das feu⸗riſche Recht der Liebe im Liecht unterthan wird: Denn e⸗ben alſo gehets auch in unſer neuen Gebuhrt zu: Die See⸗le lůß ert auch nach dieſem Gerichte/ wil ſie diß abet ſchmek⸗ken/ ſo muß ſie ihre erſte Gebuhrt darum geben/ und mufdarzu heute/ das iſt/ in Ewigkeit in Gott ſchweren/ iheNatur⸗recht zu verlaſſen/ welches die euſſere Vernunfftſpöttlich anſtehet/ ate die Kinder der trꝛdiſchen Luſt/ wenncin Menſch Ehr und Gut/ auch das zeitliche Leben uͤm dißMYkevenifowiiMeeKGmgGerichte giebet/ den heiſſen ſie ehen einen Narren/ wie al⸗ kHie den Eſau.12. In dieſer Ftaur iſt zweyerley Verſtund al miymendiait die Figur Chriſtt und Adams⸗ wie oben gemel⸗ midet worden/ und auswendig iſt die Figur des irꝛdiſchenMenſchen/ wie er alſo leichtlich dahin faͤhret/ und dae ifhlm̃liſche uͤm eine Bauchfuͤlle und tuft- Willen verkauffet/und úbergtebet, Dte arme Geele lͤſtert woll in ihrer Elchdteſem rohten Gerichte/ aber diefe dife Ders; i-oeridte fi ſtebegehvet nur ein Linſen gerichte fuͤr den l po i9uͤ o|