PE e welcher in ihr verblichen war; und allhter war wieder dek Grundt der Verelntgung/ und wie es iſt mit dem Korn im Acker/ da ſich die Krafſt tm Korn mit der Erden Ensmen⸗ get/ und hernach ſelne Huͤlſe verlaͤſſet/ da der Erden Ens 566 Wie Eſau ſeine erſte Geburt verachtete/ Cif 1 und deg Kornes Ens tn einen Ens gewandelt werden; alſo i auch allhie zu verſtehen iſt. 4 g 18. Abraham empfieng den Goͤttlichen GlaubensEns, darinnen ſeine Rechtfertigung ſtundt/ aber ſeine Lebens⸗ Natur hatte ihnnoch nicht zur elgen Gewalt ergrlffen/ denn das Gottliche Weſen ergiebet fich nicht in der Natur eigen Gewalt; woll giebet ſichs in die Ellentz der Natue/ aber die Gottliche Begterde eineigenet fich niht der Natur in irem eigenen Wileen/ daß die Narur das Ober Reek, ment habe/ wie wir dieſes ein Gleichniß am Korn haben/ welches geſaͤet iſt. 19. Die trꝛdiſche Natur kan in ihrer Gewalt niht ein ander Korn machen/ und ob ſie woll deg Korns Ensin ſich zeucht/ ſo gebiehret ſie doch nur einen Halm/ in welchem Halm des Korns Ens auffgruͤnet/ und ſich in eine Bluͤth/ und wieder in ein Korn einfuͤhret/ darzu die irꝛdiſche Na⸗ tur mit threm Ente nur muf ein Knecht ſeyn. 20. Und wie die irꝛdiſche Natur der Erden ihr Kindt allezeit zum erſten ſichtbahrlich im Wachſen zeiget/ und ſich des Korns Ens darinnen verbirget/ alſo auch allhle beym Abraham zu verſtehen iſt: Die Adamiſche Natur aus Abraham erzetgete ſich am erſten mit ſeiner Frucht/ mit dem Iſmael/ aber der Goͤttliche Ens war noch in ihme in feiner Natur verborgen 7 und gruͤnete mit Jaac aus; Und beym Iſaac gruͤnete wieder die trꝛoͤtſche Natun und die Him̃liſche neben einander aus/ wiewol in einem Saa⸗ men,, 21. Aber gleichwie der Erden Ens in dem Halm/ und des Korns Ens in dem inwendigen Grunde in und mitein⸗ ander auff wachſen/ und doch ein jedes ſelne Frucht darſtel⸗ let/ als die Erde den Halm und des Korns Gehuͤuſe/ und das Korn die blůte und die Fruͤchte/ und doch eines ohne das ander auch nicht zum Weſen kommen moͤchte: Alſo auch all hie zu ver ſtehen iſt. iwin imt lái g Mtu 4 itl wk meini -Guh hh oh L Me mii AM ih k Mi M i "n My 4 tih tn ! I 22. Abraham war der Acker/ in welchen oar Mk o