BuchDaslibkoſte mit diſen worten. heſter wzhaſtu. Ich bin dein bruͦder. nit ſoͤltdu dir fürchten. Du ſtirbſt nit wan̄dz geſetz iſt nit geſetzt vmb dich ſunder vmb all. Darumb nahne dichvnd rüre das cepter. Vnd da ſie wider geſchwig. da nam er die guldenruͦten. vnd legt ſy auff iren halß vn̄küſte ſie. vnd ſprach. warumb redſtdu nit mit mir. Sy antwurt. O herre ich hab dich geſehē. als den engelgots. vnnd meyn hertz iſt gantz betruͤbet vor vorcht deiner glori. wan̄o herr du biſt gar wūderberlich. vn̄dein antlltz iſt vol genaden. vn̄ daſie redt ſie viel anderweyd vn̄ wasnahend verſcheyden. Vnnd der künig ward betrübet. vnd all ſein diener troͤſteten in. Dye meynung desſendbriefs des künigs artharperſis.den er ſandt. vmb die iuden zuͦ allēlanden ſeins reychs. vnd dye ſelbenhat man nit in dez hebreyſchē buͦch.Das.VII. Capitel.Wie der brieff lautet. den der künigartharperſes ſendet zuͦwiderrüffūgder vorigen brieff.Er groſz lunig artharderſes von india vntz zuͦ dē morenlādüber hūdert vn̄ uͤber ſibenunzweintzig lender ſaget den gruͦß den hertzogen. vnnd fuͤrſten die da gehorſasſein vnſern gebietung. Vil habē dieguͦtheit. vnnd ere der fürſten. dye ingelihen oder geben iſt. mißgebrauchet zuͦ der hohfart. vnnd nit alleinarbeiten od üben ſich zuͦuerdrückendie vndertannen den künigen. ſundſie haben auch nit muͦgen duldē dyeere. die in verlihen oder gebē ward.ſund̓ ſy haben heimlich veintſchaftgeleget oder legen die wider die. dyein die ere gegebē haben. Noch auchſein ſie benūgig dz ſie nit ſagē dackberkeit den guͦtteten vnd zerbrechendie recht der menſchlicheit in in ſelbSunder auch ſie meinen. dz ſie mügen empfliehen das vrteyl gotes. d̓do alle ding ſiht. vnd in ſoͤllich torheyt geuallen. das ſie ſich üben dyevmbzekeren. dye ire ampt die in beuolhen ſein fleyßlich halten. Vn̄ alſo alle ding thuͦn das ſie alles lobswirdig ſein mit dem hauffen irer lugeen. wan̄ ſie die einfeltigen oren derfürſten auß irer natur. dye andernſchetzend mit liſtiger betrügnuß betriegen. Das ding auß den alten geſchihten wirt beweret. vnd auß den.die da teglich geſchehen. wie ſy mittboͤſen reten boͤß machen die lere derkünig. Noch ſoͤllet ir wenen das dzkumme auß leychtigkeit vnſers gemütes. das wir widerwertige odervnderſchidenliche ding ſchaffen. Aber vmb bewegung vnnd notturfftder zyt. fellen wir das vrteyl als dienotturffdt des gemeinen nütz ereyſchet. Vnd dz ir das oͤffen licher verſteet. das wir ſagen. aman der ſunamadathi von gemüt vnd geſchlecht ein macedonier vnd frembd vōdem bluͦt der perſeer. vnd vnſer guͦttigkeit mit ſeinem grauſamen zornvermayligend. iſt von vns auffgenomen ein bilgrem. vnd hat ſo vilin im erfaren menſchligkeit. das erward genennet oder geheyſſen vnſer vater. vn̄ ward vor allen. der ander nach dem künig angebettet. deriſt in ſo groß geſchwellūg des über