vnd auder Iohannis cccccci menſchen. die zeücknuß gotes iſt mer. wann das iſt die gezeügk­nuß gots die merer iſt. wann er gezeüget von ſein ſun. der da ge laubet in den ſun gottes in jm. Der nit gelaubet an den ſun gotz der macht jn einen lügner. wann er gelaubet nit in die zeügknuß. got hatt bezeüget von ſein ſune. vnd das iſt die zeügknuß. wan got hatt vns geben das ewig le­ben. Vnd dz leben iſt in ſeim ſun. Der da hat den ſun. der hat dz le­ben. der nit hatt den ſun gots. der hat nit dz leben. Diſe ding ſchrei­be ich eüch. das jr wißt das jr ha bet das ewig leben. die jr gelau­bet in dem namen des ſun gotes. Vnnd das iſt die zuͦuerſicht. die wir haben zuͦ got. wan̄ was din­ges wir bitten nach ſen willen er erhoͤret vns. vnd wir wiſſen dz er vns hoͤret was dings wir bitten. Wir wiſſen daz wir habē die bittunge. die wir bitten von jm. Der da weyß daz ſein bruͦder ſundet. die ſünd iſt nit zuͦ dem to­de. er bitte vmb jn. vnd jm wirt geben das leben den ſündendē nit zuͦ dem todt Iſt die ſünde zuͦ dem todt. ich ſag nit das keyner bitte vmb jn. Ein yegkliche boßheyt iſt ſünd. vnd iſt em ſünde zuͦ dem todt. Wann wir wiſſen dz ein yegklicher. der da iſt geborn auß got. der ſündet nit. aber das geſch laͤcht gots behuͤt jn. vnd der boͤß wirt jn nit anruͤren. Wir wiſſen das wir ſind auß gott. vnnd die gantz welt iſt geſeczet in dem boͤ ſen. Vnd wir wiſſen. das der ſun gots iſt kōmen. vnd hat vns ge­ben den ſÿn. das wir erkēnen den waren got. vnd ſind in ſeinē wa ren ſun. der iſt der war got vnnd dz ewig leben. Ir ſünein jr ſül­let eüch behuͤten vor den abtgot. tern. Ein ende hat die erſt canoni ca epiſtola ſandt Iohannis des ewangeliſten. Vnnd hebt an die vorred in die andern epiſtel. Er zwoͤlff­bot biſs da here ſchrey­bet czuͦ dem heiligē wei be. dz er die ſeiben fraw en nitt mitt buͦchſtaben zweyfle zuͦ nennē. vn̄ der ſelben kinder zeücknuß gaͤbe. das ſÿ wandelen in der warheit ettlich ſprechen das diſe vnd die naͤchſt epiſtel nitt ſey Iohannis des zwoͤlffbottē. ſunder eins prie­ſtets Iohannes genant. des gra­be biß heüt beweyſet wirt in ep­heſo. Aber nun iſt gemeyn ſÿn der kirchen. das diſe epiſteln Io hannes der zwoͤlffbot geſchriben hab. darumb das vil geleychnnß mit der erſten beweyſen. vn̄ mitt eim ſoͤlichen gelauben verworf­fen ſind die keczer. Ein ende hat die vorred Vn̄ hebet an die ander epiſtel Iohā­nis. Darjnn er ein muͦter vnnd jre kinder vermanet. das ſÿ ſich vor den keczern. vnd verlaytern huͤten.