Die vorred in epiſtolas Canonicas herren iheſu chriſto. mit aller zuͦuer/ ſicht on verbietung. Amen. Hie hat ein end dz buch der wurckung der zwoͤlfbotten Vnd vahet an die gemeyn vorrede in epiſtolas canonicas. Biſt nitt all ſo die ordnūg bey kriechen die gentzlich ſchmecken. vnd dez rechten glaubē nach­uolgen. der epiſteln ſiben. die heilig heyſſen vnd bewert ſeind. Als man ſie beſchryben vindt in den latiniſch en buͦchern. wie petrus an der zal zwelffbotten der erſt iſt. alſo ſeynd auch in der ordnung der epiſteln der ſeinen die erſten. Vnnd als wie vor lang die ewangeliſten gerecht ge­macht haben zuͦ der warheyt der li­men alſo der gerechten ordnūg mit gotz hilff haben wir diſe widergebē vnd nun iſt die erſt vnder in. iacobi. petri. ij. iohannes. iij. vnd iude eyne Vnd alſo als ſie vonn in außgelegt ſeind getrewlich. alſo ſind ſie auch außgelegt getreulich inlatiniſch red außlegern. dz ſye kein zweyfe­lung den leſenden machtē. noch ma­nigerlei der red ſich ſelb anfecht zuͦ vorderſt. an der ſtatt do wir geſchry ben findē. in der erſten epiſteln ſant iohannis von der einigkeit der hey­ligen dreyualtigkeit. in dem wir ye­tzund von den vnglaubigen tulme tzen vil irrung des rechten gelaubē finden an dreien ſunderlichen wortē das iſt des waſſers bluts vnnd des geiſtes. inn ſeiner auſlegung ſetzten vnd des vatters vnd des worts. vn̄ des geyſt zewgknuß vnderwegen lir ſen. Daran aller meyſt chriſtenlich. er gelaub wirt geſtercket. vnnd des vatters. vnd des ſuns. vnd des heylt gen geiſtes. ein gotheit. vnd ein we ſen wirt beweret. Aber in den and̓n epiſteln. als vil von vnſer. der and̓n auͦſlegung vnderſchyden iſt. das be uil ich der kluͦgkheit des leſers. Aber du iungkfraw chriſti euſtochium. ſo du von mir ſtet erfrageſt die warheit der geſchryfft. gibſt du geleich meyn alter zenen der neydigen zenagen die mich einen valſchen ſtoͤrer hey­ligen geſchryfft verkuͦndē. Aber ich fürcht nit in einem ſollichen werck neyde meyner heſſigen. nach die warheyt der heiligen geſchryfft wil ich verſagen den begerenden. Hie hat ein end die gemeyn vorred. Vnd vahet an dye ſunderlich vorred in die epiſtel canno nica ſant iacobs. Acob der a poſtel vnderweiſt dy heyligē prieſterſchaft von. der erung der hy meliſchen gebot. Vn̄ von der regel der chriſtenlichen be­huͤtung. vnnd von der maieſtat der vnuͦberwunder gedult. vnnd von der eroͤffnung maniger ding. vnnd von der luge der meyſter. Hie hat ein ein end die ſunderlich vorred. Vnd hebt an ſant iacobs epiſtel. in. v. capitel ge­teilet darinn ſant iacob. betruͤbt vn̄ angefochten. zuͦ der gedult verma­net. Vnnd die bloͤdigkeit menſchlich es lebens ein verlichkeit beſchreybt. Vnnd die warheyt der zungen vnd