-%2(335) G2-IPIFII FREITASE aG Schelm Judas/ was thuſt: foͤrchteſtdann nicht/ daß der Erdboden dich lebendig verſchli⸗cke? ſorgſt dann nit/ daß dich Tauſendt Donner⸗Keul in denAbgrund erſchlagen? wie kanſt du ſo keck ſeyn/ vnd difeGoͤttliche Speiß genieſſen mit einemvnreinen Hertzen.A Adams Kinder! O Chriſtliche Seel/ vnd foͤr der iſtihr GOtt geweichte Prieſter! ich bitte euch vmb Chriſti IEſu10 go willen/ vmb ſeiner fuͤnff Purpurfarben Wunden willen/ier Moyfen vmb ewer eigene Seelen Seeligkeit willen/ trett doch nicht in diewimi def verzuchten Juder/ gebt acht/ daß euch diſe GöttlicheWiwi Speiß/ per anagramma oder Buchſtabenwechſel nit ein Toͤdtlichefi Syeiß werde.hb.FCs hat der Allmaͤchtige GOtt an dem Fahl deß Adams ein ſolchesmii Mißfallen gehabt daß er ſo gar derentwegen der Erd ein harten Ver⸗ud, weiß vnd Filtz geben: Maledicta terra, vnd dieſelbe vermaledeyet/ a⸗Eund ber ich kan die Erd nit anderſt als loben vnd benedeven in Erwegung/daß dieſelbe Cortes vnd hoͤfflich iſt geweßt bey dem Todt Chriſti/ dann/o bald der Heyland JEſus mit groſſem Geſchrey ſeinen Geiſt auffge⸗en/ hat die Erd gleich etliche Graͤber eroͤffnet/ alſo daß die Haydenvnd FJuden dazumahl mit Augen geſehen/ wie die von Marmel vndAlabaſter koſtbahr geſchloſſae Graͤber von freyen Stucken/ ohne eismige Handanhebung ſich auffgeſchloſſen/ vnd die todte Coͤrper daſelbſtoffentlich geſehen worden/ dann es war die Erd ſo keck/ daß ſie ſichvnderſtanden/ weil ſie nunmehr durch das Blut JEſu geweicht worsden/ vnd dem todten Leichnamb Chriſti ein Grab offeriret/ weil erkein eignes hatte/ ja er ſoll jhm eins außſuchen auß etlichen nach feinenWohlgefallen/ Monume nta aperta ſfunt. Vnd ſeynd diſe Begraͤb⸗nuſſen vnd ſteinerne Krufften alſo offen gebliben von dem Freytag an/ Lueg:biß auff den Sonntag. Es wolte aber der gebenedeyte Heyland keinGrab auß diſen erwoͤhlen/ weil es jhm nit wenig darob grauft/ in Deeme ſtinckende Corper darinnen gelegen: ſonder er hat wollen gelegtwerden in ein Nagelnewes Grab/ ſo da auf einem Felſen außge⸗hawen/ worinnen noch niemand gelegen/ er iR der ſchoͤnſte vnderPars 13, Cec den