Wotheh;NoneHing fiybefir in$33(443) GEF“8 W 8 W. W W B B B N7 GENDEN: SAR is esk ELG, FOCE S REEK EJudas der Toͤlpel achtet gar wenig denTempel.Ach dem allerwuͤrdigſten Abendmahl/ worin dasheilige Prieſterthum/ vnd hoͤchſte Altar⸗ Geheimbnufß einge⸗ſtellt worden/ hat der gebenedeyte JEſus mehr mahl ein Melsdung gethan von der bevorſtehenden Verꝛatherey/ ja ſich noch auß⸗deutlicher/ alg zuvor verlauten laffen/ Daf jbn éin-r gottlofer Zeigwerde ſeinen Feinden übergeben/ vnnd zwar einer auß dem Apofoli⸗ſchen Collegio, diſe Red hat faſt die beſtuͤrtzte Apoſtel gantz Geiſt vndSeelloß gemacht/ dahero einer den andern mit erbleicktem Geſichtangeſchawt/ vnd waten die lieben Leuth eines ſo gutmeinenden Ge⸗můths/ daß ſie auff keinen kein Argwohn ſchoͤpfften; wer hat jhm ein⸗gebildt/ daß der Ilcarioth ſolt zu einem Schelm toerden Als nun derBeErꝛ vnd Heyland/ auff dero geſambtes forſchen vnd fragen/ denſchlimmen Men ſchen nit wolt entdecken/ ſo hat Perru⸗ dem Joanni»ſoalles bey dem HErrn golten/ hoͤfflich gewuncken/ er ſoll jhn fragenDeffenthalben/ dann der gute Petrus getrawte ſich damahls nit zu fi⸗ſchen/ weil er in Forcht ſtuhnde/ er mochte derenthalben ein Verweißbekommen/ in dem er ku tz vorhero wegen der Fuͤßwaſchung eingebueßt:Joannes vnderſtuhnde ſich zu fragen/ wer doch derſelbe ſeye/ der jhn al⸗ſo meineydig verꝛathen werde? worauff ſhme der HEr XEfus gangfill ond in der Geheimb/ daß die andere Apoſtl nit hoͤren oͤnten/ ge⸗ſagt hat: Der die Hand mit mir in die Schüſſel dunckt/ der Mattl. 26.wird mich verꝛathen. Darauff hat er alſobald ein Biſſen Brodtin die Supyen eingedunckt/ vnd dem ilcarioth dargereicht; O wasSchelmer gibt es in der Welt! ſo iſt dann auch ſo gar nit zu trawenden jenigen/ de mit einem auß der Schiſſel eſſen nach ſolchem Diſſen/den jhmeder HErꝛ ſo wohl geſegnet/ iſt der ioſe Menſch/ auß Antribdeß boͤſen Feinds/ gantz vnverweilt darvon gangen: dermahl ereignet ſichein Frag/ warumb der HErꝛ vnd Heyland deß Verꝛaͤthers Nahmennit geoffenbahrt? die Antwort iſt eben die jenige/ welche da geweßt/als der HErꝛ das Hauß vnd den Menſchen nit geoffenbahrt/ wo ermit den Seinigen das Oſtermahl vnd Abendmahl wolte halten/ danndafumahl hat er allein den zweyen befohlen: Geht in die Statt/KIF a vnd