Wotheh; None Hing fiy befir in $33(443) GEF 8 W 8 W. W W B B B N 7 GENDEN: SAR i s esk ELG, FOCE S REEK E Judas der Toͤlpel achtet gar wenig den Tempel. Ach dem allerwuͤrdigſten Abendmahl/ worin das heilige Prieſterthum/ vnd hoͤchſte Altar⸗ Geheimbnufß einge⸗ ſtellt worden/ hat der gebenedeyte JEſus mehr mahl ein Mels dung gethan von der bevorſtehenden Verꝛatherey/ ja ſich noch auß⸗ deutlicher/ alg zuvor verlauten laffen/ Daf jbn éin-r gottlofer Zeig werde ſeinen Feinden übergeben/ vnnd zwar einer auß dem Apofoli⸗ ſchen Collegio, diſe Red hat faſt die beſtuͤrtzte Apoſtel gantz Geiſt vnd Seelloß gemacht/ dahero einer den andern mit erbleicktem Geſicht angeſchawt/ vnd waten die lieben Leuth eines ſo gutmeinenden Ge⸗ můths/ daß ſie auff keinen kein Argwohn ſchoͤpfften; wer hat jhm ein⸗ gebildt/ daß der Ilcarioth ſolt zu einem Schelm toerden Als nun der BeErꝛ vnd Heyland/ auff dero geſambtes forſchen vnd fragen/ den ſchlimmen Men ſchen nit wolt entdecken/ ſo hat Perru⸗ dem Joanni» ſoalles bey dem HErrn golten/ hoͤfflich gewuncken/ er ſoll jhn fragen Deffenthalben/ dann der gute Petrus getrawte ſich damahls nit zu fi⸗ ſchen/ weil er in Forcht ſtuhnde/ er mochte derenthalben ein Verweiß bekommen/ in dem er ku tz vorhero wegen der Fuͤßwaſchung eingebueßt: Joannes vnderſtuhnde ſich zu fragen/ wer doch derſelbe ſeye/ der jhn al⸗ ſo meineydig verꝛathen werde? worauff ſhme der HEr XEfus gang fill ond in der Geheimb/ daß die andere Apoſtl nit hoͤren oͤnten/ ge⸗ ſagt hat: Der die Hand mit mir in die Schüſſel dunckt/ der Mattl. 26. wird mich verꝛathen. Darauff hat er alſobald ein Biſſen Brodt in die Supyen eingedunckt/ vnd dem ilcarioth dargereicht; O was Schelmer gibt es in der Welt! ſo iſt dann auch ſo gar nit zu trawen den jenigen/ de mit einem auß der Schiſſel eſſen nach ſolchem Diſſen/ den jhmeder HErꝛ ſo wohl geſegnet/ iſt der ioſe Menſch/ auß Antrib deß boͤſen Feinds/ gantz vnverweilt darvon gangen: dermahl ereignet ſich ein Frag/ warumb der HErꝛ vnd Heyland deß Verꝛaͤthers Nahmen nit geoffenbahrt? die Antwort iſt eben die jenige/ welche da geweßt/ als der HErꝛ das Hauß vnd den Menſchen nit geoffenbahrt/ wo er mit den Seinigen das Oſtermahl vnd Abendmahl wolte halten/ dann dafumahl hat er allein den zweyen befohlen: Geht in die Statt/ KIF a vnd