z è 3 z: 3: 2? z šELETE ELELEEudas pom Geib cingenommen,g Nder den Ehr ſuͤchtigen iſt Zechmeiſter Abſolon, ynderden Saufferen iſt Ober⸗Vogt der Holofernes: vnder denGleißneren iſt Ambtmann der joab; vnder den Undanckbah⸗ren ur Vortretter der Mundſchenck Pharaonis, vnder den Zornigeniſt Commendant der Herodes; vnder den Geylen iſt Anſager der Am⸗monz vnder den Lugnern iſt Schulmeiſter der Ananias mit Saphira;vnder den Stoltzen iſt Capell⸗Meiſter der Nabuchodonoſor, ynderden Schlemmern iſt Fendrich der reiche Evangeliſche Praſſer; abervnder den Geitzigen iſt ein Haupt⸗Narꝛ der Geitzhalß Judas, welchervon dem Gelt⸗Geitz dahin veranlaßt worden/ daß er gantz ehrloß/ ge⸗a got⸗loß ſeinen HErꝛn vnd Heyland verꝛathen/ vnd ver⸗aufft.Wann ich zu Wienn in der Haupt- Statt vnd Refidenz folte/vnd wolte einem jeden ſein gebuͤhrendes Quartier uͤberlaſſen/ ſo thaͤtich erſtlich die Gelehrte einloſiren in der Schuler⸗Straſſen/ die Unsgelehrte im Stroh-Gäͤſſel/ die Forchtſamen bey den drey Haaſen/die Faulen/ wo der Eſel in der Wiegen ligt/ die Prediger bey deniz.Apoſtlen/ die Stoltzen beym goldenen Pfawen/ die Zornigen beymHahnenbeiß/ die Bueler beym blawen Bock/ die Dieb auff der Gaieler⸗Statt/ die Soldaten beym blawen Saͤbl/ die Sauffer beymgoldenen Vaͤſſel/ die Grobe im Sauwinckl/ die Muſicanten in derSinger⸗Straſſen/ die alte Maͤnner bey den drey Schimmlen/ diealten Weiber auff dem alten Fleiſchmarckt/ die Simpel in der Einfalt⸗trafen/ die Knaben beym goldenen ABC, die Kinder im Milch⸗Gaͤſſel/ die Wucherer auff dem Juden⸗Platz/ ꝛe. wo aber die Geistzigeꝰ ſolche Welt⸗Narzn/ Feld⸗Naren/ Zelt Naren/ Gelt⸗Narꝛn/wolt ich einguartieren auff dem Hayden⸗Schuß zu Wienn/ dann inaller Warheit die Geitzige rechte Hayden ſeynd/ vnd darneben nit we⸗nig geſchoſſen.Numen pnd Nummus, Dives ynd Divus, Geig vnd Gsh/ Goldvnd Gott/ aurum vnd Ara, ſeynd ſowohl Nahmen/ als That halbernit weit voneinander/ dann das Gold iſt deß Geitzigen ſein Gott/ dener/ wie ein Heyd pflegt anzubetten/ vnd verehren. Der gottloſe KoͤnigJero-