Das Euangelium des geleychs geſahen wir nye. Vnd anderweyd gieng er auß zuͦ dem me re. vnd alle ſchar kam zuͦ im. vnnd er leret ſie. vnnd da er fuͦrgyeng. er ſah leu den ſun alphei ſitzen an dem zoll. vn̄ er ſprach zuͦ im. Nachuolg mir/ Er ſtund auff. vnd nachuolget im. vnd es geſchah. da er ruet in ſey­nem hauß. manig offenſunder. vnd ſunderin ruͦten mit iheſu. vnnd mit ſeinen iungern. wann ir waren vil die im nachuolgten. vn̄ da die ſchrey ber vnd die phariſeer ſahen. das er aſ­ſe mit den offenſunder. vnnd mit den ſunderin. ſie ſprachen zuͦ ſeinen iung ern. Warumb iſſet vnd trincket ew er meyſter mit den offenſundern vn̄ ſunderin. Da das iheſus hoͤredt er ſprach zuͦ in. Die geſunden ſeynd nit noturfftig des artztes. aber die da ſeind ſiech. Denn ich bin nit kūmen zeberuffen die gerechten. ſunder dye ſunder. Vnnd die iunger iohannis. vnnd die phariſeer waren vaſtend. vnnd ſye kamen vnd ſprachē zuͦ im. Warumb vaſten die iunger iohan­nis. vnd die phariſeer. vnd dein iun gern vaſtē nit. Ieſus ſprach zuͦ in. Muͦgen den̄ dye ſun der hohtzeyt va ſten. die weil der brewtigam iſt mit in die weil ſie habē den breutigā bey in. ſo moͤgen ſie nit vaſten. Aber die tag kumen. ſo der breutigam wirdt genumen von in. vnd in den tagen ſo vaſten ſye Wan̄ nyemant nimpt das ſtück des newen tuchs. vnnd neet es an das alt gewand. dann er nimt die newen erfüllung von dem alten vnd die ryß werden mer. Vnnd nye­mant legt den newen weyn in die al ten vaß. dann der weyn zerbricht dye vaß. vnnd der weyn wirt vergoſſen. vnd die vaß verderben. Aber new weyn ſoll werdē gelegt in die newē vaß. Vnnd er ward aber gethan. da er des ſabbaths gieng durch die ſatt vnd ſein iunger begunten fuͤrzegeē vnd zerreiben die eher. Die phariſe/ er ſprachen zuͦ im Sih was deyn iūg er thuͦn des ſabbaths das nit gezim­met. vnd er ſprach zuͦ in. habt ir nit geleſen was dauid thet/ da er het ma. gel. vnd in hungert. vnd die mit im waren. in welcherweiß er einging in das hawß gottes vnder abiathar fuͤrſten der prieſter. vnd aſſe die brot der fuͤrlegung. die da nicht gezemen zeeſſen. nur allein den prieſtern. vnd gab die den. die mit im waren. vnnd er ſprach zuͦ in. Der ſabath iſt gema cht vmb den menſchen. vnnd nit der menſch vmb den ſabbath. Darumb der ſun des menſchen iſt auch ein her re des ſabbaths. Das IIIIII. capitel. ih ſus einez menſchen ein duͦrre had heylet. die phariſſeer vnd ander eynē rat uͤber iheſum machten. vnd wye iheſus ſeynen iungern gewalt gab tewfel außzewerffen vnd kranckhey ten zeheyln Von beelzebub ſurſtē der tewfel. vnnd von der ſund in beyligen geyſt. Nd aber ging er in die ſynagogen. vnd da was ein mann der het ein durre hand. vnd ſie merckten in ob er des ſabbaths woͤlte in geſund machen das ſie in vaſſagten. Vnnd er ſprach zuͦ dem menſchen. der da het die durren hand. ſtee auff in die mitt Vnd er ſprach zuͦ in Gezymt es wol zethun des ſabbaths. oder uͤbel. dye ſele heylſam zemachen. od̓ zeuerlierē