Die ander Epiſtel chriſti gegeben vns vn̄ geſchri­ben. nit mit tinten. aber mit geiſt gots des lebendigen. nit in den ſtey nen taffeln. Aber in fleyſchlichen taffeln des hertzens Wan̄ wir habē ein ſoͤllich zuͦuerſiht durch chriſtum zuͦ got. nit das wir ſein genūgſaz ze gedencken etwas von vns als auß vns. Aber vnſer begnuͦgūg iſt auß got. der vns auch hat gemacht tuͦg­lich diener des newen teſtamets nit mitt den buͦchſtaben. aber mitt dem geiſt. wan̄ der buͦchſtab toͤdtet. aber der geyſt machet lebendig Iſt nun die reychung oder dyenung des to­des mitt buͦchſtaben geformet in ſteynen geweſen in glori. Alſo dz die ſün iſrahel nit mochten ſehen in das antlitz moyſi glori wegen ſeines angeſihts. die da wirt außge­leret. wie wirt nit mer dy dienūg od̓ reychung des geyſts ſein in der glo­ri. Wan̄ iſt nun die dienūg verdā nuſ dy glori vilmer iſtüberfluͤſſiger dy dienſtberkeit gerechtigkeit in glori. wan̄ dz da iſt erſchynen in teil. das iſt noch nit glorifizieret der übertreffenlichen glori wegen. wan̄ iſt nun das außgerewt wirdt. durch die glori. wieuil mer dz da be­leybt das iſt in der glori. Darūb ha ben wir ſoͤllichen troſt. So gebrau­chen wir vil zuͦuerſiht. Vnnd nit als Moyſes legt das deckſal auff ſeyn antlitz. das nicht die ſuͤn iſrahel ſehē in ſein antlitz. dz da wirt außgerau met. wan̄ ir ſyn̄ ſind ertūckelt vntz an diſen heutigen tag. das ſelb deck ſal in der letzen der alten ee beleybt es nit geoffenbaret. wann es wirdt außgetilget in Criſto. aber vntz auf diſen heütigen tag ſo moyſes wirt geleſen. das deckſal iſt gelegt auf ir hertz. wann ſie werden hekert zuͦ dez herren dz deckſal wirt abgenoinen. wan̄ der herr iſt der geyſt. wo aber geiſt des herrē iſt. da iſt freyheit. wan̄ wir ſchawen all mit offez antlitz die glori des herren. vnnd werden gefor­met in das ſelb bild der clarheyt in die clarheit. als von dez geiſt des. herren Das IIIIIIIIII capitel Arūb wir ha ben dyſe dyenſtberkeyt nach dem das wir haben begriffen die erbermbde wir gebre­ſten nit. aber wir ſcheyden von vns die verborgen ding des laſters. nitt wanderend in der lyſtigkeit noch ee brechend dz wort gots Aber in er­oͤffnung der warheit lobent vns ſel ber zuͦ einer yegklichen gewiſſen der menſchen vor got. Vn̄ ob auch vn­ſer euangelium iſt bedecket. es iſt be deckt. in den. die da verderben in dez got diſer welt hatt erblent dye her­tzen der vngelaubigen. das da nicht erſcheyn die erleuchtung des euāge­lium der glori Chriſti. der da iſt eyn bild gots. wann wir predigen nitt vns ſelber. Aber iheſum chriſtū vn­ſern herrē. aber vns ſind ewer knecht durch Ieſus. wan̄ got. der da ſprach das liecht erſcheynen den vinſter nuſſen. hatt erleucht in vnſern her­tzen zuͦ der erleuchtung der wiſſen­heit der clarheit gott in dem antlitz Ieſu chriſti. wann wir haben diſen ſchatz in den irdiſchen vaſſen. das dy hoͤhe ſey der krefft gots vn̄ nitt auß vns. Wan̄ wir leyden truͤbſalin al len dingen Aber wir werden nit ge