Die erſtEpiſtelthimothee ditz gebott empfilh ich dirnach den vorgeenden weyſſagūgenin dir. dz du ritterſcheffteſt in in guͦtritterſchafft habend dē glauben vn̄dz guͦt gewiſſen die etlich verwurffen. vn̄ ſchiffbruchten bey dem glauben. auß den dann iſt hymeneus vn̄allender. die ich geantwurt hab ſathan. dz ſie lernen nit gotleſteren.Das.IIIII. Capitel.Arūb ich bittdas zum erſten geſchehenemſſig bittūg. gebet heyſchung. danckſagūg. vmb all menſchen. vmb die künig. vnd vmb alldie da ſind in der hoͤh. das wir wircken ein ruͦygs vnd ein ſtilles lebenin aller gütigkeit vn̄ kewſcheit. wan̄das iſt guͦt vnd angeneme vor gotvnſerm behaltet. der da will. das allmenſchen werden behalten. vnd dzſy kumen zuͦ der erkennūg der warheit. wan̄ ein got iſt. vn̄ ein mittlergottes vn̄ der menſchen der menſchieſus criſtus. der ſich ſelber gab zuͦ einer erloͤſung vmb all. Des gezeugknuß iſt geueſtet in ſeinē zeyten. in dēich bin geſetzt ein prediger. vnnd eynapoſtel. Ich ſag die warheyt vnndleug nit. ein lerer der heyden in demglauben vn̄ in der warheit Darūbwill ich. das die man̄ beten an allerſtat. auf hebend reyn hende on zornvn̄ on mißhellung. vn̄ zuͦ geleicherweyß die weyb in geziertem gewādzuͦ zieren ſich mit ſcham vn̄ mit nüchterkeit. nicht mit geflochtenharenoder mit gold. oder mit berlin. odermit koſtlichem gewand. aber da gezympt den weyben. dz ſie gelobē diegütigkeyt durch dye guͦten werck.Das weyb lerne in ſchweygūg mitaller vnd̓tenigkeit. wan̄ ich geſtattnit dē weyben. das ſie vnderweyſennoch herſchen über den mann. abetdas ſy ſey in der ſtille. wann Adamwas zumerſtē gebildet. darnach eugvnd adam ward nit verfüret. aberdz weib wz verleyt. in d̓ übergeeūgaber ſie wirt behalten durch die geberung der ſün. iſt das ſye beleybetin dē gelauben. vn̄ in der liebe. vndin der heiligkeit mit der nüchterkeitDas.IIII. CapitelEtrer iſt daswort ob ettlicher begerteyn byſtumb. Eyn guͦtwerck begert er. Darūb es gezymptdem biſchoff. das er ſey vnſtraffber.ein man eins weybs. nuͦchter. gezyeret. weyß. geſchemig. ein herberger d̓arme. ein lerer. kein weynfüller. keinſchlaher. aber meſſig. nitt kriegiſch.nit geyttig. aber wol fürgeſetzet ſeynem hauß. Habend gehorſam ſün.mitt aller kewſcheit. Wer aber nittweyß vorzuͦſein in ſeinem hauß. inwelcherweiß hat er fleyß der kirchengots Nit einen newen bekerte. ſo erwirt erhaben in der hohfart. das ernit vall in das vrteyl des tewfels.Im gezympt auch zehaben ein guͦte gezeugknuß. vō den. dye da ſeindaußwendig. das er nicht vall in daslaſter. vnnd in dem ſtrick des tewfelsZuͦ gleicherweyß ſoͤllen auch dy euāgelter geſchemig ſin. nit zwizuͦngetnit gegeben vil weyns. nit nachuolgend dē leſterlichen gewinnen. habend dē dienſt des gelaubens in reyner gewiſſen. vn̄ diſe ſoͤllen aber zū