Judas wird durch den Sathan Judas der laſterhaffte Geſell wird durch Einrathung/ Anſpohrung/ mit Huͤlff vnd Anlaß deß Sathans zu ſolcher Verꝛaͤtherey/ vnd groͤſter Untrew angetriben. IR Ulcas der Evangeliſche Mahler dunckt ſein Pembſel in Vein ſchwartze Farb/ vnd Kienruß/ entwirfft damit den garſi⸗ EA gen Sathan/ vnd biſſigen Hoͤll⸗Hund/ wie ſolcher Schmut⸗ Engel den gottloſen Icarioth eingenommen/ folgenden lauts: Es nahete das Feſt deß vngeſäureten Brodts/ welhes D: ſtern genannt wird/ vnd die Hoheprieſter vnd Schrifftge⸗ lehrten trachteten/ wie ſie JEſum tödten moͤchten/ ſie forch⸗ teten ſich aber vor dem Volck/ es war aber ber Sathan in Zw. den Judam gefahren/ der mit dem Zunahmen Icarioch ge⸗ nannt wird. Worbey zu mercken/ daß der leydige Sathan nit auff ſolche Weiß ſeye in den meineydigen Apoſtel gefahren/ als woll t er deffen Leib befigen/ tvie jenen elenden Tropffen in der Gerales naer Landſchafft/ in welchem ein gantze Legion, das iſt ſovil/ als 6666 vnreine Geiſter wonhafft waren; noch auff ſolche Weiß/ wie er in den Koͤnig Saul getobet/ welchen er gantz vnſinnig vnd raſend gemacht Lib. 3. 4e hat/ ſondern nach Außſag vnd Lehr vnſers Heil. Vatkers Augoſtini, Conſeni. QU nach Lehr deß H. Thomæ, iſt der Sathan nur in den iſcariotk ge⸗ Evange. fahren mit ſeinen boͤſen Einrathungen/ laſterhafften Gedancken/ vnd Juodib. 3. gottloſen Anleitungen/ wordurch der verkehrte/ vnd vorhin ſchon Juræft.3. diebiſche Judas zu mehreren Boßßheiten angehoͤtzt/ ond endlich gar gur ns. Verzatherey detz gebenedeyten Melsie angefriſcht worden/ was Ubel vnd Schaden er in der gantzen Welt verurſache. Nach dem der Allmächtige GOtt mit dem Pleinen Wort Fiat Himmel vnd Erd⸗ mit diſen 4. Buchſtaben die 4. Theil der Welt ſo wunderlich erſchaffen/ vnd auß dem puren Nichts erhebt/ iſt ein faſt einhellige Meinung der H. Lehrer/ daß dazumahl der Allerhoͤchſte au die liebe Engel erſchaffen/ als reineſte Geiſter/ vollkommene Geſchoyff/ vnd uͤberhereliche Creaturen/ weil aber Luciler der fuͤrnehmſte iner