-%2(335) G2- IPIFII FREITAS E a G Schelm Judas/ was thuſt: foͤrchteſt dann nicht/ daß der Erdboden dich lebendig verſchli⸗ cke? ſorgſt dann nit/ daß dich Tauſendt Donner⸗Keul in den Abgrund erſchlagen? wie kanſt du ſo keck ſeyn/ vnd dife Goͤttliche Speiß genieſſen mit einem vnreinen Hertzen. A Adams Kinder! O Chriſtliche Seel/ vnd foͤr der iſt ihr GOtt geweichte Prieſter! ich bitte euch vmb Chriſti IEſu 10 go willen/ vmb ſeiner fuͤnff Purpurfarben Wunden willen/ ier Moyfen vmb ewer eigene Seelen Seeligkeit willen/ trett doch nicht in die wimi def verzuchten Juder/ gebt acht/ daß euch diſe Göttliche Wiwi Speiß/ per anagramma oder Buchſtabenwechſel nit ein Toͤdtliche fi Syeiß werde. hb.FCs hat der Allmaͤchtige GOtt an dem Fahl deß Adams ein ſolches mii Mißfallen gehabt daß er ſo gar derentwegen der Erd ein harten Ver⸗ ud, weiß vnd Filtz geben: Maledicta terra, vnd dieſelbe vermaledeyet/ a⸗ Eund ber ich kan die Erd nit anderſt als loben vnd benedeven in Erwegung/ daß dieſelbe Cortes vnd hoͤfflich iſt geweßt bey dem Todt Chriſti/ dann/ o bald der Heyland JEſus mit groſſem Geſchrey ſeinen Geiſt auffge⸗ en/ hat die Erd gleich etliche Graͤber eroͤffnet/ alſo daß die Hayden vnd FJuden dazumahl mit Augen geſehen/ wie die von Marmel vnd Alabaſter koſtbahr geſchloſſae Graͤber von freyen Stucken/ ohne eis mige Handanhebung ſich auffgeſchloſſen/ vnd die todte Coͤrper daſelbſt offentlich geſehen worden/ dann es war die Erd ſo keck/ daß ſie ſich vnderſtanden/ weil ſie nunmehr durch das Blut JEſu geweicht wors den/ vnd dem todten Leichnamb Chriſti ein Grab offeriret/ weil er kein eignes hatte/ ja er ſoll jhm eins außſuchen auß etlichen nach feinen Wohlgefallen/ Monume nta aperta ſfunt. Vnd ſeynd diſe Begraͤb⸗ nuſſen vnd ſteinerne Krufften alſo offen gebliben von dem Freytag an/ Lueg: biß auff den Sonntag. Es wolte aber der gebenedeyte Heyland kein Grab auß diſen erwoͤhlen/ weil es jhm nit wenig darob grauft/ in Dee me ſtinckende Corper darinnen gelegen: ſonder er hat wollen gelegt werden in ein Nagelnewes Grab/ ſo da auf einem Felſen außge⸗ hawen/ worinnen noch niemand gelegen/ er iR der ſchoͤnſte vnder Pars 13, Cec den