ii Vorred in ſtraff der ſchnellen antwurt Wann ſich alleyn den toren ſchnelle antwurt geburt zegeben wie wol ich auch des ſelben ordens vnnd noch nit wol bedacht bin mich auß euwer hohen ſchimpff vnnd ſchallen als wir wol notturfftig waͤrenn gnuͦgſamlich verantwurtenn/ wie dem ſo wege ich euwer ſtrengheyt zewiſſen Vorred eyner ſtifftung Als von ſolicher gnad fürſtlicheyt vnnd ſtifftung die vnſer vordern vnd vettern ſaͤligen gedaͤchtnuß vnnd wir vormalen gott almaͤchtigen zuͦ lob vnd vnſer vorfarnden nachkom̄en vn̄ allen glaubigen ſelen czuͦ troſt in vnſer ſtifft vn̄ grebnuͦß zuͦ vnſer liebenn frawenn zell vollebracht doſelbſt geſtifft für augen genomen vnd in vns geſetzt/ wie ſich das zeittlich guͦt in das ewig verkert vnd verwandelt haben/ vnd das ſelb nit alleyn iren ſelen aller ir nachkom̄en ſelen zuͦ hilff vnd zuͦ troſt getan das mit vereyntem muͦt gar bedaͤchtlich in eynigē willē zeitigen rat zuͦuorderſt durch die liebe gottes des almaͤchtigen in eren der iunckfrawen marie ſeiner lieben muͦtter auch allem hymeliſchem herr/ angeſehen das zergaͤnglich leben diſer welt ſunder auff die fuͤrſorg des künfftigē todes zuͦ heyliguertiget vnſer aller vordern vnd nachkom̄enden ſelen ſaligkeit willen in meyerſtifft gekert genert in dem vorbemelten kloſter vnſer leben frawen zell zuͦ ewigen taͤglichē meſſen doſelbs zehaben vnd zuͦuolbringen gebracht vnd geſtifft haben alſo vorred eyner verbintlichen vereynung Wie wol vnder zeitten bledikeyt der menſchen vnder zeitenn nach lauff der natur vn̄ dunck durch vatter aller zwitracht zuͦ vnfrid vnnd czuͦ vneynnigkeyt fürzefaſſen vnnd gereytzet werden/ ye doch haben wir angeſehen vn̄ bedacht auch betrach tet das von der tugend der gerechtikeyt des frides vn̄ der eynig keit and̓ manigualtig tugend außgangen wachſen vn̄ flieſſen dar durch almaͤchtig gott vn̄ alles hymliſch geſchlecht dar durch gelobt wirt vnd gewirdiget/ als auch in den natürlichē ſachen von der wurtzeln des ertrichs eyn zweig entſpringt vn̄ von den zweigen gelider vnnd eſte ſchie ſſen/ doſelbs ſich dann die glider vnd eſte in irem natürlichen ſtaͤt vnnd weſen nicht gedrungenn noch geſundert waͤre in die tugend der ewigkeyt vnnd des frides/ douon dann die gerechtikeyt vnd wirdig ſachē auch tugenden außflieſſen ſind/ auch zeſamen geflochten vnd vermiſchet werden/ dann mercklich vnd klaͤrlich ſich erfindet