iiVorred in ſtraff der ſchnellen antwurtWann ſich alleyn den toren ſchnelle antwurt geburt zegebenwie wol ich auch des ſelben ordens vnnd noch nit wol bedachtbin mich auß euwer hohen ſchimpff vnnd ſchallen als wir wolnotturfftig waͤrenn gnuͦgſamlich verantwurtenn/ wie dem ſowege ich euwer ſtrengheyt zewiſſenVorred eyner ſtifftungAls von ſolicher gnad fürſtlicheyt vnnd ſtifftung die vnſervordern vnd vettern ſaͤligen gedaͤchtnuß vnnd wir vormalengott dē almaͤchtigen zuͦ lob vnd vnſer vorfarnden nachkom̄envn̄ allen glaubigen ſelen czuͦ troſt in vnſer ſtifft vn̄ grebnuͦßzuͦ vnſer liebenn frawenn zell vollebracht doſelbſt geſtifft füraugen genomen vnd in vns geſetzt/ wie ſich das zeittlich guͦtin das ewig verkert vnd verwandelt haben/ vnd das ſelb nitalleyn iren ſelen aller ir nachkom̄en ſelen zuͦ hilff vnd zuͦ troſtgetan das mit vereyntem muͦt gar bedaͤchtlich in eynigē willēzeitigen rat zuͦuorderſt durch die liebe gottes des almaͤchtigenin eren der iunckfrawen marie ſeiner lieben muͦtter auch allemhymeliſchem herr/ angeſehen das zergaͤnglich leben diſer weltſunder auff die fuͤrſorg des künfftigē todes zuͦ heyliguertigetvnſer aller vordern vnd nachkom̄enden ſelen ſaligkeit willenin meyerſtifft gekert genert in dem vorbemelten kloſter vnſerleben frawen zell zuͦ ewigen taͤglichē meſſen doſelbs zehabenvnd zuͦuolbringen gebracht vnd geſtifft haben alſovorred eyner verbintlichen vereynungWie wol vnder zeitten bledikeyt der menſchen vnder zeitennnach lauff der natur vn̄ dunck durch dē vatter aller zwitrachtzuͦ vnfrid vnnd czuͦ vneynnigkeyt fürzefaſſen vnnd gereytzetwerden/ ye doch haben wir angeſehen vn̄ bedacht auch betrachtet das von der tugend der gerechtikeyt des frides vn̄ der eynigkeit and̓ manigualtig tugend außgangen wachſen vn̄ flieſſendar durch d̓ almaͤchtig gott vn̄ alles hymliſch geſchlecht dardurch gelobt wirt vnd gewirdiget/ als auch in den natürlichēſachen von der wurtzeln des ertrichs eyn zweig entſpringt vn̄von den zweigen gelider vnnd eſte ſchie ſſen/ doſelbs ſich danndie glider vnd eſte in irem natürlichen ſtaͤt vnnd weſen nichtgedrungenn noch geſundert waͤre in die tugend der ewigkeytvnnd des frides/ douon dann die gerechtikeyt vnd wirdig ſachēauch tugenden außflieſſen ſind/ auch zeſamen geflochten vndvermiſchet werden/ dann mercklich vnd klaͤrlich ſich erfindet